• Anonym (M)

Slapp fitta

Fått en förlossningsskada och känner mig inte lika tight som förut. Förut gick de knappt att ha samlag för de va så tight. Frågade min man om han märkt nåt och bad han vara ärlig. Sa att han skulle uppskatta på en skala 1-10 hur jag ligger till. 1 är jättetight och 10 jätteslapp.
    han sa 5, och att han är nöjd med det.
    hur skulle ni tjejer som läser denna tråd känna? Bli besvikna? Glada? 
    Ni killar som läser, vad betyder 5 ? är det lagom? Lagom tight. Gör mina knipövnigar men känns inte alltid som att de hjälper? 

• Svar på tråden Slapp fitta
  • Anonym (Jorå)
    Anonym (M) skrev 2025-02-20 18:27:40 följande:
    Slapp fitta

Fått en förlossningsskada och känner mig inte lika tight som förut. Förut gick de knappt att ha samlag för de va så tight. Frågade min man om han märkt nåt och bad han vara ärlig. Sa att han skulle uppskatta på en skala 1-10 hur jag ligger till. 1 är jättetight och 10 jätteslapp.
    han sa 5, och att han är nöjd med det.
    hur skulle ni tjejer som läser denna tråd känna? Bli besvikna? Glada? 
    Ni killar som läser, vad betyder 5 ? är det lagom? Lagom tight. Gör mina knipövnigar men känns inte alltid som att de hjälper? 

Du sitter alltså, en mamma, och frågar främlingar på ett forum vad de tycker är "slapp fitta" och om det din man uppskattat är en 5a är ok?..... 

Aja.. finns väl alla typer av människor
  • Anonym (t)

Så du har en "normaltight". Jaha. Att det knappt gick att ha samlag är väl inget att sträva efter. Våldsfantasier eller vad sjutton är detta???

• Anonym (M)
    Anonym (t) skrev 2025-02-20 18:58:31 följande:

Så du har en "normaltight". Jaha. Att det knappt gick att ha samlag är väl inget att sträva efter. Våldsfantasier eller vad sjutton är detta???

nej de va inget bra de heller de vet jag. Men sån kontrast mot nu. Och hört samt läst många trådar här att män föredrar väldigt tight. kände mig lite ledsen då killen sa att jag va mitt emellan alltså en 5a, även fast han inte menar nåt illa 
  • Anonym (Hål)

Herregud, det är ett hål...

• Anonym (t)

du har kunnat föda ett barn
    du slipper ha problem med sex
    jaha

• Agda90
    Anonym (M) skrev 2025-02-20 19:12:46 följande:
     nej de va inget bra de heller de vet jag. Men sån kontrast mot nu. Och hört samt läst många trådar här att män föredrar väldigt tight. kände mig lite ledsen då killen sa att jag va mitt emellan alltså en 5a, även fast han inte menar nåt illa 
    Fubkar allt som det ska när ni har sex? Har du det skönt? Får du orgasm?njuter du?njuter han? Får hab orgasm?

För omnallt fungerar som det ska så har du inget att oroa dig för. Då har du hjärnspöken och får arbeta med dem.
  • Anonym (M)
    Agda90 skrev 2025-02-20 19:29:31 följande:
    Fubkar allt som det ska när ni har sex? Har du det skönt? Får du orgasm?njuter du?njuter han? Får hab orgasm?

För omnallt fungerar som det ska så har du inget att oroa dig för. Då har du hjärnspöken och får arbeta med dem.
    Problemet är att han ibland inte kommer, och kan ta tid. Förut kom han alltid för fort? så därför jag frågar och fick ett ärligt svar. Har alltid haft svårt att komma, men tycker de känns bra ändå 
  • Tom Araya

Att vara så tajt att det är svårt att ha samlag (kanske var det 10 på er skala) verkar inte vara optimalt. Då kanske 5 är bättre.

Vad känner du själv, hur njuter du av samlag nu jämfört med tidigare?

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (M) skrev 2025-02-20 20:11:42 följande:
    Problemet är att han ibland inte kommer, och kan ta tid. Förut kom han alltid för fort? så därför jag frågar och fick ett ärligt svar. Har alltid haft svårt att komma, men tycker de känns bra ändå 
    Är det inte bra att han kan hålla sig längre så du också hinner komma?
Svar på tråden Slapp fitta