• Anonym (Koko)

Han masserade mig

En kille masserade mig bakifrån när jag satt på en stol. Han knådade först över axlarna, sedan nacken. Sen smekte han längst mina armar upp och ner, och på axlarna. Sen smekte han även min hals så att hans fingrar möttes likt som ett mjukt grepp runt hela min hals. Han lutade även mitt huvud bakåt mot han mage. Hjälp vad betyder det? Han är gift

• Svar på tråden Han masserade mig
  • Tom Araya

Inledningvis visar det på omtanke och engagemang.
    Jag antar att detta inte var en för dig okänd man, utan en vän eller arbetskollega.

Sedan så var det något som fick honom att tro det var just massage du behövde, hade han rätt eller fel?
    Hade han rätt kanske han är bra på att läsa in andras känslor och behov.

Det skulle också kunna tyda på ett sexuellt intresse, men inte nödvändigtvis.
    Även sexuellt aktiva och etablera par kan ju ge varandra massage utan att avse gå vidare till sex.

• Anonym (xxx)
    Anonym (Koko) skrev 2025-02-17 16:09:44 följande:
    Han masserade mig

En kille masserade mig bakifrån när jag satt på en stol. Han knådade först över axlarna, sedan nacken. Sen smekte han längst mina armar upp och ner, och på axlarna. Sen smekte han även min hals så att hans fingrar möttes likt som ett mjukt grepp runt hela min hals. Han lutade även mitt huvud bakåt mot han mage. Hjälp vad betyder det? Han är gift

Beror ju på, men det kan tyda på ett gränslöst beteende om han inte frågade innan. I vilket sammanhang skedde det?
  • Anonym (Koko)

Jobb, vi är kollegor och han är gift 

• Anonym (xxx)
    Anonym (Koko) skrev 2025-02-17 16:57:24 följande:

Jobb, vi är kollegor och han är gift 

Ja, då är det gränslöst. Men jag förmodar att du gillade det.
  • Anonym (Anony)

Vet inte riktigt, beror på hur relationen ser ut mellan er? Men kan väl tycka att han borde frågat dig först.

• Anonym (Po)

Gränslöst. Att han är gift betyder inte att han bara är kåt på en person, men det är ändå gränslöst.

• Anonym (Yepp)
    Anonym (Po) skrev 2025-02-17 17:02:06 följande:

Gränslöst. Att han är gift betyder inte att han bara är kåt på en person, men det är ändå gränslöst.

Känns helt klart gränslöst och alldeles för intimt för att vara mellan kollegor.
    Att det beskrivs som "smeka" är ju inte heller massage.
  • Anonym (J)

Han gillar dig, helt klart. Var han full eller?

• Anonym (Koko)

Han var inte ful, utan detta var på arbetstid när inga andra kollegor var inärheten. Han brukar även kunna ställa sig bakom mog när vi är ensama och smeka min armar på samma vis. 

• Anonym (Men snälla...?)
    Anonym (Koko) skrev 2025-02-17 18:58:47 följande:

Han var inte ful, utan detta var på arbetstid när inga andra kollegor var inärheten. Han brukar även kunna ställa sig bakom mog när vi är ensama och smeka min armar på samma vis. 

Jag misstänker att han är intresserad av andra typer av kroppskontakt också.

Och eftersom du inte sa ifrån när han gick in på "smeka" runt din hals tror han kanske det är fritt fram nu.

Är du lite bakom som inte fattar att sånt är gränslöst beteende på en arbetsplats?
Svar på tråden Han masserade mig