• Anonym (Tjej)

Rinnande vätska ur slidan?!

Jag fick från ingenstans att jag kände hur det rann från slidan igårkväll, jag fick stora fläckar på lakanet och det fortsatte rinna när jag gick på toaletten. Det var klar vätska och luktade inget. Men det rann rejält. Det kändes som om vattnet går när man är gravid. 
    Men jag har nyligen gjort en bukplastik operation och trodde det kunde ha ett samband med det att göra men det sa hon från operationskliniken att det inte är. Och trodde snarare en cysta som gått sönder av något slag. Har fått feber under natten och ska kolla mina sår imorgon men där syns inget. 
    Men har någon här kanske varit med om samma och kan ge mig något förslag ? Har inte ont i buken eller underlivet. 

• Svar på tråden Rinnande vätska ur slidan?!
  • Anonym (hm)

mystiskt. jag brukar få detta fenomen under min menscykel men innan ägglossning, men inte så det blir fläckar på lakan. hoppas någon annan svarar, är intresserad av vad detta kan vara.

hoppas du får rätt hjälp TS!

Det kan ju vara så att bukplastiken gav något tryck på nån cysta som brast. (Obs jag har NOLL läkarutbildning, bara funderar)

• Anonym (Tjej)
    Anonym (hm) skrev 2025-02-17 08:51:04 följande:

mystiskt. jag brukar få detta fenomen under min menscykel men innan ägglossning, men inte så det blir fläckar på lakan. hoppas någon annan svarar, är intresserad av vad detta kan vara.

hoppas du får rätt hjälp TS!

Det kan ju vara så att bukplastiken gav något tryck på nån cysta som brast. (Obs jag har NOLL läkarutbildning, bara funderar)

Ja så kan det ju vara, tänker det du skrev sista meningen. Men ja jag ska först till op kliniken imorgon och kolla. Sen får jag se. Blir det mer idag så får jag ringa gyn tänker jag. Alltså det var inte flytningar för det har jag innan mensen lite grann och vid ägglossningen givetvis. Men detta var rent typ vatten. 
  • Anonym (hm)

jättekonstigt. bra att det kollas upp.

• Mammaa44

Jag fick så precis efter mitt MF förra månaden, vaknade på morgonen och ställde mig upp och blev helt dyngsur. Trodde jag kissade på mig först men gick sen på toa som vanligt och kissade som jag brukar på morgonen

• Anonym (Tjej)
    Mammaa44 skrev 2025-02-17 11:23:31 följande:

Jag fick så precis efter mitt MF förra månaden, vaknade på morgonen och ställde mig upp och blev helt dyngsur. Trodde jag kissade på mig först men gick sen på toa som vanligt och kissade som jag brukar på morgonen

Usch va tråkigt för dig. Jag är dock steriliserad så det kan jag inte vara. Men tack för hjälpen ändå 
  • Anonym (hm)

Berätta gärna hur det gick idag, TS!

Svar på tråden Rinnande vätska ur slidan?!