• Anonym (Fattarinte)

Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?

Var med en kille och när han var på väg att komma så bad jag honom att hålla emot utlösningen. Men när han kom så valde han att spruta ändå och säger att det inte går att hålla emot när man kommer. Jag tror inte alls på att det inte går om han hade velat så hade han kunnat hålla emot.

Killar bevisa för mig att det inte går o hålla emot för jag tror han bara ville kladda ner mig bara för att. Hur svårt ska det vara att bara hålla emot fast man får orgasm. Jag fattar inte.

• Svar på tråden Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?
  • Anonym (Olika)

Vissa kan, andra inte. Vissa som kan, kan inte heller om det går över en viss gräns.

• Anonym (Olika)

Om du har svårt för att fatta så kanske du skulle testa att försöka få orgasm någon gång, och sedan när det närmar sig så håller du bara tillbaka. Lätt som en plätt.

• Anonym (M39)

Nej, när man har passerat the point of no return går det inte att hålla tillbaka utlösningen.

Det bästa man kan göra är att hålla handen över ollonet så att man får satsen där istället.

• Anonym (Fattarinte)
    Anonym (M39) skrev 2025-02-16 18:52:58 följande:

Nej, när man har passerat the point of no return går det inte att hålla tillbaka utlösningen.

Det bästa man kan göra är att hålla handen över ollonet så att man får satsen där istället.

Är inte det bara något killar säger för att det blir mycket skönare att få spruta medan man kan hålla tillbaka det om man bara vill.
  • StofyStuffer

Alltså, man måste hålla aktivt i kuken under orgasmen och klämma ihop den för att förhindra flödet, annars kommer det bara. Grejen är, klämmer du ihop röret under orgasm så kan det bli ett jäkla skjut när man väl släpper 😂

• Anonym (M39)
    Anonym (Fattarinte) skrev 2025-02-16 18:54:38 följande:
    Är inte det bara något killar säger för att det blir mycket skönare att få spruta medan man kan hålla tillbaka det om man bara vill.
    Enda sättet att hålla tillbaka är att avbryta stimuleringen innan man når point of no return.

När man väl passerat den, vilket jag antar killen du var med hade gjort, går det inte att hålla tillbaka.
  • Anonym (yyyll)

Det går men då måste man ha full koll och stoppa precis i rätt ögonblick. Det är mycket svårt. Nån liten sketen skvätt kan komma...

• Anonym (Kille)

Beror på hur nära det är. Förbi en viss gräns är det ingen återvändo. Det är en fråga om träning att känna var den gränsen är innan den är nådd, och med tempo och tryck hålla sig innan denna gräns som man inte vill få utlösning.

Svar på tråden Utlösning, kan verkligen män inte stoppa?