• Anonym (not the girl next door)

Var ditt bästa ligg också snyggast?

Nu är det fredag så nu får vi hålla det enkelt: Är folk som är snygga också bra i sängen eller surfar de lite på att vara snygga?

Vem ansträngde sig mest och gav dig knockoutorgasm - var personen snygg eller mer alldaglig?

Mannen som öppnade en ny värld för mig var under medel utseendemässigt men han var en gud mellan lakanen.

• Svar på tråden Var ditt bästa ligg också snyggast?
  • Anonym (P)

Alla är bra på olika sätt men dom snyggaste har också varit bäst. Bästa kombinationen.

• Anonym (C)

Mitt ex hade ett väldigt alldagligt utseende, inte speciellt snygg i traditionell mening. Men vilken sexgud han var i sängen. Ingen annan har någonsin fått mitt att skrika av njutning.  Inte ens nära.

• Anonym (m32)

Nej, de snyggare och snyggaste har oftast varit de mer osäkra och passiva i sängen.
    Den bästa var några år äldre än mig och mer vardaglig till utseende.

• Anonym (Lin)

De snyggaste killarna tänker oftast bara på sin egen njutning är min erfarenhet. Det är bland de övriga jag hittat de bästa älskarna.

• Anonym (mvjjgnbppbnpfdbn)

Nu fick du mig att tänka efter haha. 

Hmm, vem är snyggast av de jag har legat med? Det är nog min man faktiskt. Vem är bäst i sängen av de jag har legat med? Det är DEFINITIVT min man! 

Han vet det inte, men det är en av orsakerna till att jag inte gav upp om oss när vi hade en rejäl och ganska långdragen svacka. Istället för skilsmässa blev det särboskap och det räddade oss! Nu är vi lyckligare än någonsin! 

• Anonym (Japp!)

Ja. Hon var både snyggast och bäst. För snygg och för bra. Tror hon sabbade sex och relationer för mig ärligt talat. Tjejer jag matchar med ser inte alls ut så där som hon gör, väldig nivåskillnad och sex är väl rätt ok med andra kvinnor men inte alls samma sak.

Tror inte jag kan bli kär längre eller ens mer än milt attraherad. Relationer efter har känts som hon är trevlig och vi har sex och det är mysigt, och det känns taskigt att vara med någon som jag inte känner mer för än så.

• Anonym (Rain)

Faktiskt var nog det bästa ligget, ett ligg som egentligen inte skulle vara det, men saker blev som det blev. Men galet vad en blyg och tystlåten kvinna kan gå loss plötsligt, underbart härligt var det!

Ingen jag först kände någon attraktion till, men det ena ledde till det andra, och då jäklar blev man på.

• Anonym (M)

Ja han var snygg. Och lång!

• Just Precis

Nja nu tycker jag förstås att de flesta varit hyfsat snygga, är väl ytlig. Men kanske kan det ligga något i att de där allra mest populära killarna haft lite av en fat cat-tendens, inte ansträngt sig särskilt mycket i vare sig uppvaktningen eller sängen?

• Anonym (Man)

Generellt sett så är snyggare trevligare att knulla. Men det är inte så att den snyggaste alltid är bäst i sängen.

Däremot är fula brudar dåliga ligg, 100%

• Anonym (Rain)
    Anonym (Rain) skrev 2025-02-14 20:30:46 följande:

Faktiskt var nog det bästa ligget, ett ligg som egentligen inte skulle vara det, men saker blev som det blev. Men galet vad en blyg och tystlåten kvinna kan gå loss plötsligt, underbart härligt var det!

Ingen jag först kände någon attraktion till, men det ena ledde till det andra, och då jäklar blev man på.

Sjukt nog så hon var varken så snygg eller söt vad jag såg först, men hon blev faktiskt snygg i mina ögon efter den heta natten.
Svar på tråden Var ditt bästa ligg också snyggast?