• Anonym (Åh nej.)

Faller ofrivilligt för gift man

Så nu sitter jag här i en sits som jag aldrig trodde att jag skulle hamna i och är inte glad.

Har motvilligt börjar falla för en gift man. Jag vill inte ta något steg med honom, för att det är fel, och jag vill inte bli sårad. 

Men jag tvingas nu träffa honom flera gånger i veckan på jobb, och bli påmind. Vad gör man nu?  

• Svar på tråden Faller ofrivilligt för gift man
  • Anonym (Åh nej.)
    burleskburkläsk skrev 2025-02-13 16:02:55 följande:

Sluta tänk på honom, du är väl inte på jobb för att tänka på honom?

Sant. Ska försöka släppa honom. Bara lite drygt när man tvingas samarbeta mycket.
  • burleskburkläsk
    Anonym (Åh nej.) skrev 2025-02-13 16:35:09 följande:
    Sant. Ska försöka släppa honom. Bara lite drygt när man tvingas samarbeta mycket.
    Har varit i en snarlik situation, det är inte kul.

Du hittar en som förtjänar dig...och som inte är upptagen som är minst lika bra som denna.

Hade han varit otrogen med dig så hade han säkerligen längrefram varit otrogen mot dig.
  • Anonym (M)

Du får styra om din inställning. Antingen att du ser honom som ett trevligt tidsfördriv som aldrig kommer bli något seriöst eller att du fokuserar på något annat så han bleknar till slut. Du väljer vilka känslor som du ger näring till

• Anonym (galaxy)

Tönk efter ordentligt. Du har nog varit förälskad förut , och om du tänker noga, så finns det nog en och annan du inte förstår hur du kunnat falla för.

Förälskelse går över om man inte eldar på den. När elden falnat finns bara kolrester kvar, och man undrar hur man någonsin kunnat leka med elden. Hormonerna är nog som värst de första 6 månaderna, sen börjar det avta.

Håll i, och håll ut!

• Lynx123

Håll dig borta! Du vill väl inte göra.något med.en person som.sviker och bedrar?

• Anonym (Åh nej.)

Tack för alla era svar. Det har varit hjälpfullt♥️

• burleskburkläsk
    Anonym (Åh nej.) skrev 2025-02-24 17:34:58 följande:

Tack för alla era svar. Det har varit hjälpfullt♥️

Jag hoppas att du mår bra! 😊
  • Lynx123
    Anonym (Åh nej.) skrev 2025-02-13 15:58:27 följande:
    Faller ofrivilligt för gift man

Så nu sitter jag här i en sits som jag aldrig trodde att jag skulle hamna i och är inte glad.

Har motvilligt börjar falla för en gift man. Jag vill inte ta något steg med honom, för att det är fel, och jag vill inte bli sårad. 

Men jag tvingas nu träffa honom flera gånger i veckan på jobb, och bli påmind. Vad gör man nu?  

Gör dig själv en tjänst och släpp honom. Det är det enda rätta.
Svar på tråden Faller ofrivilligt för gift man