• Anonym (J)

Blondiner och frisörer, se hit!

Hej! 

Jag har en liten fundering. Jag har tidigare varit blond och alla mina frisörer har envisats om att blondera på det redan blonderade när jag kommer åter. 

Varför behövs det? Räcker det inte med att bara ta utväxten och nyansera? Hur har era frisörer gjort? 

Tack på förhand!

• Svar på tråden Blondiner och frisörer, se hit!
  • Just Precis

Menar du att de bleker det eller att de lägger en toning? Det verkar onödigt att slita på håret med en extra blekning, det har jag aldrig varit med om att frisör gjort, men de kan lägga i en toning om färgen börjat gulna tex. Använd silverschampoo/ mousse regelbundet så behövs kanske inte det heller.

• Anonym (J)
    Just Precis skrev 2025-02-09 18:14:58 följande:

Menar du att de bleker det eller att de lägger en toning? Det verkar onödigt att slita på håret med en extra blekning, det har jag aldrig varit med om att frisör gjort, men de kan lägga i en toning om färgen börjat gulna tex. Använd silverschampoo/ mousse regelbundet så behövs kanske inte det heller.

Jag misstänker attjag genom alla år blivit "lurad" av frisörer haha Din vill sååå gärna bleka på det blekta. Har förstått att jag genom åren haft så otur med frisörer.
Svar på tråden Blondiner och frisörer, se hit!