• Anonym (Knepig)

Han säger sig vilja ses och boka upp träffar men ställer in?

Måste skriva av mig men någonstans så undrar jag varför jag stannar i detta som är och typ nöjer mig med ett nonchalant beteende i min relation till mannen jag är särbo med. 

Men han är så knepig och egentligen alltid vart men mer knepig just nu får man leta efter och så jäkla otydlig i sin kommunikation.
    Vi skulle träffats förra söndagen, men han ställde in med kort varsel för att han kom plötsligt på att en kompis till honom är arkitekt skulle komma förbi och hjälpa han rita ett nytt kök. 

Sen ringde han glatt och ville att vi skulle träffas tisdag eller onsdag denna vecka men även där så skrev han kort inpå samma dag vi skulle ses att det är bättre vi ses en annan dag då det är stressigt med jobb. 

Jag föreslog då fredagkväll och han tackade ja till det. Likaså då skrev han tätt inpå, alltså igår att det passar bättre som idag som är lördag.
    Jag skrev då och sa ifrån att allt kan inte bara vara på hans villkor och att jag räknat med att träffa honom denna vecka. Jag skrev också att idag lördagkväll är jag upptagen fram till 21.00 för ska på middag med en kompis. Då svarade han fort att jag kunde komma direkt till honom efter denna middag. Idag är det lördag och middagen börjar om 3,5 timma. Jag skrev till honom nyss och frågade om vi skulle mötas upp någonstans efter middagen eller om jag skulle komma direkt till honom och för att säkerställà att han är hemma den tiden jag dyker upp. Men än så länge inget svar, nu har det gått 3 timmar sen jag skrev.
    Han kan ju inte bara skjuta på att ses återigen, det hade vart hel galet.
    VARFÖR i hela friden visar han att han vill ses, ringer och styr upp etc men sen så fort det närmar sig själva tillfället så avbokar han och skjuter fram. 
    Och nej han träffar ingen annan Och det vet jag av många anledningar.

Har han börjat få prestationsångest över att träffa mig? 
    Han om någon hade sagt rakt ut om han inte ville mer men han säger ju inte det utan snarare tvärtom.

Kommer bli så besviken om han ikväll ställer in igen. Och jag vill inte ha några svar som dumpa, lämna, han är inte intresserad osv.

• Svar på tråden Han säger sig vilja ses och boka upp träffar men ställer in?
  • Lynx123

Men om du inte vill höra att han inte.är.intresserad så vad ska man svara då? Är det så man beter sig när man verkligen vill träffa någon? Och varför i hela fridens namn går du med på det?

• Fjäril kär

Han gör så här för att han kan eftersom du  går med på det och han inte får några konsekvenser av sitt beteende. 

Säg ifrån.  Bli arg på honom. Ge konsekvenser.  

Du slår knut på dig själv för att anpassa dig och han totalt skiter I dig. Är det så du vill ha det? Nej? Ja men börja agera då. 

• Anonym (Hm)

Sådär gjorde jag en gång i mina yngre dagar. Det var ett fult och omoget sätt att hålla kvar killen för han gav mig komplimanger och uppmärksamhet, men jag ville aldrig träffa honom från början. Bara fortsätta inge hopp. 

• Anonym (Oj)

Han kanske bara har det väldigt körigt just nu? 

Ingen aning vad du ska tänka om detta. Hur kan du veta till 100% att han inte träffar någon annan förresten ?

Jag hade inte skickat och frågat om vi ska mötas upp. Jag hade låtit det vara och att det får ligga i hans intreesse att ses. Hade aldrig avslutat en middag kl 21 för en kille som inte verkar prioritera mig. 

• Anonym (Linda)

Han kanske inte träffar någon annan men helt klart är han oärlig med vad han sysslar med och inte kan säga varför han inte kan träffas. 

Han kan ju lova/säga vad 17 som helst för att du ska hålla dig lugn och sen ?an han ändå ställa in med högst tveksamma ursäkter och veta att du köper hans skit. 

Sluta var så naiv är mitt råd... 

I din sits hade jag blivit vansinnig och levt rövare tills han behagat kläcka ur sig vad fasen det är frågan om. 

• Anonym (Nä)

Bra att du satte ner foten men du skulle ha stått på dig om att vara upptagen ikväll, för nu blir det ändå på hans villkor! Och du som ska anpassa dig efter honom! Kan du radera meddelandet så gör det, eller annars skriv till honom att nä förresten, du vet ju inte hur länge middagen håller på, det blir sent oavsett och känns stressigt, så han (HAN!!) får återkomma med förslag på dagar till veckan.

Får ni inte till det inom nästa vecka heller så skulle jag sätta honom på avbytarbänken och fokusera på någon annan.

• Anonym (Prio)

Träffade också en kille som gjorde så, ställde honom mot väggen. Då sa han spydigt, du kommer sist i min prioritet.Då svarade jag med att dumpa honom.

Antagligen vill han bara ses när det passar honom, när han längtar efter sex igen. Det är tungt, men vissa är ju manipulativa och lindar kring fingret.

Svar på tråden Han säger sig vilja ses och boka upp träffar men ställer in?