Förslag på bra sulor/skor
Hej,
Har senaste tiden börjat få ont i fötterna av dåliga skor och undrar om tips på bra mjuka sulor?
Eller alternativ bra skor som inte är på tok för dyra. Jobbar på sjukhus så är ofta på fötterna om dagarna.
Hej,
Har senaste tiden börjat få ont i fötterna av dåliga skor och undrar om tips på bra mjuka sulor?
Eller alternativ bra skor som inte är på tok för dyra. Jobbar på sjukhus så är ofta på fötterna om dagarna.
Jag skaffade ortopediska ilägg i somras som jag har i mina arbetsskor. Rekommenderas verkligen! j
ag har långt ifrån lika ont i fötterna efter en arbetsdag som innan och iläggen går att flytta till andra skor ifall jag känner att jag vill, men det gjorde jag bara under semestern
Jag skaffade ortopediska ilägg i somras som jag har i mina arbetsskor. Rekommenderas verkligen! j
ag har långt ifrån lika ont i fötterna efter en arbetsdag som innan och iläggen går att flytta till andra skor ifall jag känner att jag vill, men det gjorde jag bara under semestern
Skor från Ecco brukar ha bra stötdämpning under hälen, om det är det du är ute efter. Birkenstock (de gör även skor och kängor) är bra om man behöver mycket bredd över tårna. Men båda är ju av det lite dyrare slaget.
Jag har själv (haft) en del problem med fötterna och det som gjort mest skillnad för mig är att jag smörjer in dem och masserar dem varje morgon. Jag masserar under hålfoten mot hälsporre, mellan mellanfotsbenen för att sprida ut tårna och smörjer hälarna för att inte få sprickor i huden.