• Anonym (N)

Hjälp mig bredband

Fattar ej detta. Det är rea om man startar abonnemang med 12 månaders bindningstid. Det ordinarie priset är 700 men man kan nu få det för 500. 

Men man kan väl bara säga upp och ta en ny deal efter 12 månader? Är det något fuffens?

• Svar på tråden Hjälp mig bredband
  • EnAnonumius

Vilken dyrt kampanjpris..
    Hade jag sett detta så hade jag kollat upp möjligheterna om man kunde ha en annan  bredbandsleverantör i stället för Telia dyr-kampanj...
    Då många bredbandsleverantörer har ett lägre pris som ordinarie för 250/250 än Telias kampanjpris, och utan bindningstid..

Men ja det står ju där att kampanjen gäller i 12månader och bindningstiden är i 12 månader. Så då kan man säga upp bredbandet efter 12månader och ta en ny "deal",,, Dock räkna med att du kan bli utan bredband i 2-3 dygn under tiden du byter.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Byt)

Jag bytte mitt bredband från tele2 som kostade 599 kr/månad till ett mobilt bredband från Telenor a 349 kr/mån i två år. Funkar hur bra som helst och nu kan jag ju ta med det också vid behov.

När det kampanjerbjudandet går ut kommer jag byta leverantör igen till den som har bäst kampanjpris - bara ett tips!

• Anonym (Byt)

Jag bytte mitt bredband från tele2 som kostade 599 kr/månad till ett mobilt bredband från Telenor a 349 kr/mån i två år. Funkar hur bra som helst och nu kan jag ju ta med det också vid behov.

När det kampanjerbjudandet går ut kommer jag byta leverantör igen till den som har bäst kampanjpris - bara ett tips!

Svar på tråden Hjälp mig bredband