• Anonym (Fel)

Vad är det för fel på vissa eller testar de?

Pratade med en kille och vi båda är ute efter seriöst förhållande. Sen skickar han bild på sin snopp i kallingar dock men ändå och skämtar att han råkade... jag blev så klart arg då vi inte träffats än. Testade han mig ? Men vad är det för test då han ändå förlorar mig så...

• Svar på tråden Vad är det för fel på vissa eller testar de?
  • Anonym (Fel)

Sen bad han om ursäkt och bönar och ber att vi börjar om och träffas istället för att lära känna varandra bättre

• Anonym (Frida)

Så många killar drömmer om att tjejer ska falla pladask för en bild på deras könsorgan och han hoppades väl på att du skulle vara en av dem. Sen insåg han att det var ett misstag.

Det är min hypotes.

• Anonym (Rob)

Jag hoppas inte att du ger honom chans till...
    Han är uppenbart inte ute efter något seriöst när han gör så...  Nu gissar jag bara. Men tror det handlar om en dominans/förnedrings sak att skicka såna bilder. För man kan inte vara så bakom flötet att man tror att kvinnor uppskattar såna särskilt inte innan ni har träffats.

• Anonym (Fel)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-06 23:32:00 följande:

Han är uppenbart inte ute efter något seriöst när han gör så...  Nu gissar jag bara. Men tror det handlar om en dominans/förnedrings sak att skicka såna bilder. För man kan inte vara så bakom flötet att man tror att kvinnor uppskattar såna särskilt inte innan ni har träffats.

Jag tog bort honom efter han gjorde det på insta. Han fick panik och skriver romaner nu.
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Frida) skrev 2025-02-06 23:31:07 följande:

Så många killar drömmer om att tjejer ska falla pladask för en bild på deras könsorgan och han hoppades väl på att du skulle vara en av dem. Sen insåg han att det var ett misstag.

Det är min hypotes.

Så han testade? Vad ville han med hans test? Se om jag är sex eller wifey material? Eller vad då
  • Anonym (Kille)

Fel av han helt klart. Men varför bli arg när det uppenbart är ganska viktigt del för er att den ni dejtar har en skön snopp? Tänk prata i några veckor. Sen träffas i några veckor han är den du alltid drömt om. O sen inser att han har mickropenis. Var glad ist att han visa sig ha en normal. Säg till han att aldrig mer göra om det om han vill ha kvar sig

• Anonym (Frida)
    Anonym (Fel) skrev 2025-02-06 23:34:44 följande:
    Så han testade? Vad ville han med hans test? Se om jag är sex eller wifey material? Eller vad då
    Svårt att svara på. Han ville väl se din reaktion och hoppades på en positiv sådan. 
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Kille) skrev 2025-02-06 23:35:15 följande:

Fel av han helt klart. Men varför bli arg när det uppenbart är ganska viktigt del för er att den ni dejtar har en skön snopp? Tänk prata i några veckor. Sen träffas i några veckor han är den du alltid drömt om. O sen inser att han har mickropenis. Var glad ist att han visa sig ha en normal. Säg till han att aldrig mer göra om det om han vill ha kvar sig

Du verkar som han då och de killar som skickar snopp bilder innan man ens träffats.
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Rob) skrev 2025-02-06 23:32:00 följande:

Vad för dominans?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Fel) skrev 2025-02-06 23:44:38 följande:
    Du verkar som han då och de killar som skickar snopp bilder innan man ens träffats.
    Faktiskt inte. Har aldrig skickat DP helt random. Som om det vore en bild på mina katter. Delat bilder om samtalsämnet vart hett absolut då den andra skickat och frågat om bild på min. Men inte random
Svar på tråden Vad är det för fel på vissa eller testar de?