• Anonym (Varför)

Trådar tas bort utan förklaring

Jag undrar varför man inte får någon förklaring på varför ens tråd tas bort. Av alla trådar jag hittills skrivit har två tagits bort helt utan förklaring. Jag anser inte att något i trådstarterna brutit mot familjelivs regler och det är svårt att förstå vad man gör fel när man aldrig heller får någon förklaring? De bara försvinner utan någon information. Borde man åtminstone få ett meddelande om vilken regel man brutit mot? Varför kan man inte bemöda sig med det här? Det blir lite frustrerande efter ett tag.

• Svar på tråden Trådar tas bort utan förklaring
  • Anonym (r)

Det brukar inte vara svårt att se vad tråden bröt mot. Vad handlade någon av trådarna om?

• Anonym (J)

Jag tar ofta bort mina själv. Men att dina tas bort utan anledning verkar ju konstigt 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (?)
    Anonym (J) skrev 2025-02-04 22:09:19 följande:

Jag tar ofta bort mina själv. Men att dina tas bort utan anledning verkar ju konstigt 

Hur tar du bort trådar själv? Den funktionen finns ju inte.
  • Anonym (Varför)
    Anonym (r) skrev 2025-02-04 21:54:19 följande:

Det brukar inte vara svårt att se vad tråden bröt mot. Vad handlade någon av trådarna om?

Den senaste handlade om att jag drömmer väldigt intensiva och verkliga drömmar och undrade om det var normalt/vanligt samt om det finns en anledning till det. Att det är ganska utmattande att ha det så, vill bara kunna koppla bort på natten. Nämnde drömmen jag hade i natt exempel och den involverade adoption av ett barn, en filminspelning utanför fönstret och att en man försökte våldta mig. Var det att jag nämnde våldtäkt i tråden? Får man inte göra det? Gick ju inte in på det, skrev bara att han försökte gör mer med mig ju mer jag försökte komma bort och att han sen försökte våldta mig och ingen kom och hjälpte mig när jag skrek efter hjälp. Skrev inget mer än just denna meningen. 

Ville bara nämna att det inte alltid är trevliga händelser i drömmarna och det var just detta jag drömde i natt. Man måste väl få nämna ordet våldtäkt? förstår verkligen ingenting. 

• Anonym (Varför)

Jaha nu märkte jag att trådarna inte dök upp under "mina trådar" då jag skriver som anonym antar jag. Då var det en miss av mig. Hittade tråden, har bara inte fått några svar Skrattande Tack till er som tog er tiden att svara här!

• Anonym (?)
    Anonym (Varför) skrev 2025-02-04 22:35:52 följande:

Den senaste handlade om att jag drömmer väldigt intensiva och verkliga drömmar och undrade om det var normalt/vanligt samt om det finns en anledning till det. Att det är ganska utmattande att ha det så, vill bara kunna koppla bort på natten. Nämnde drömmen jag hade i natt exempel och den involverade adoption av ett barn, en filminspelning utanför fönstret och att en man försökte våldta mig. Var det att jag nämnde våldtäkt i tråden? Får man inte göra det? Gick ju inte in på det, skrev bara att han försökte gör mer med mig ju mer jag försökte komma bort och att han sen försökte våldta mig och ingen kom och hjälpte mig när jag skrek efter hjälp. Skrev inget mer än just denna meningen. 

Ville bara nämna att det inte alltid är trevliga händelser i drömmarna och det var just detta jag drömde i natt. Man måste väl få nämna ordet våldtäkt? förstår verkligen ingenting. 

Låter ganska brutalt och skruvat. Kanske inte så passande här?
  • Anonym (Good4U)
    Anonym (?) skrev 2025-02-04 22:44:00 följande:
    Låter ganska brutalt och skruvat. Kanske inte så passande här?
    Drömmar är ju alltid skruvade men oskyldiga. Hade varit en konstig anledning att ta bort pga det. Nu visade det ju sig lyckligtvis att ts tråd inte var borttagen.
  • Forumvärd
    Anonym (Varför) skrev 2025-02-04 22:43:26 följande:

Jaha nu märkte jag att trådarna inte dök upp under "mina trådar" då jag skriver som anonym antar jag. Då var det en miss av mig. Hittade tråden, har bara inte fått några svar Skrattande Tack till er som tog er tiden att svara här!

Vad bra att du hittade igen den.
    Skulle du, eller någon annan ha några frågor så inboxa.
Svar på tråden Trådar tas bort utan förklaring