”Situasionship”
Hej! Jag har haft ett situasionship som ganska snabbt fastnade för mig och ville träffas mer än vänner men jag kände inte så då och var ärlig med vad jag kände. Hon tog det bra och sa att vi kunde hålla kontakten som vanligt men iom att jag kände som jag kände så kunde det bli att jag gick ut och kanske inte prioriterade henne som nummer 1 och hon blev besviken varje gång. Sen hände något och jag började få känslor för henne men då sa hon att det var ?försent? kanske 5-6 veckor efter och att det grundade i att hon inte kunde lita på mig. (Har trauma från tidigare relation). Nu ca 6 månader senare öppnade hon upp sig lite efter en dröm och sa att hon inte hade kunnat tänka sig se mig med någon annan och att vi skulle ge det ett försök efter att ha varit iskall jättelänge men att hon tror att jag inte kommer vara nöjd med henne och att hon inte vågar och då blev det att vi skrev lite mer än vanligt i några dagar (mest jag) till att hon blev iskall igen och sa att det kändes ?påtvingat? och att hon backar då och avslutade med att jag borde ge någon annan tjej tid och energi istället. Vad tror ni? Är hon fortfarande intresserad och känner att hon vill ge det tid eller är det bara att glömma? (Hon är värd att vänta på)