• Josiiee

Positiva tester igår, idag negativt..HJÄLP!

Hej! 
    Som rubriken lyder: 
    igår fick jag 4(!) st positiva tester från gravidkollen under olika tider på dagen. Imorse var det negativt med samma typ av test? Har någon varit med om detta? Vad är det som händer? 

För att tillägga så är det VÄLDIGT tidigt. Idag ÄL+9 ca, och bim-6. Jag undanber kommentarer om att man inte ska testa så tidigt osv, för det vet jag. Men när man genomgått utredning på utredning och månad efter månad utan positiva tester så är det svårt att hålla sig. Mått illa och kräkts imorse och molvärk också. Men kan man verkligen få 4 felaktiga positiva tester?? 

• Svar på tråden Positiva tester igår, idag negativt..HJÄLP!
  • Memmannn

Så konstigt? ett positivt test borde ju vara positivt.. har du bild på ditt positiva test?
    Testa imorgon igen och se. 

Du har gravidsymtom så håller alla tummar för att det är positivt imorn också 🙏🏻❤️

• Josiiee
    Memmannn skrev 2025-02-04 20:09:18 följande:

Så konstigt? ett positivt test borde ju vara positivt.. har du bild på ditt positiva test?
    Testa imorgon igen och se. 

Du har gravidsymtom så håller alla tummar för att det är positivt imorn också 🙏🏻❤️

där är alla positiva..tyckte mig ana ett svagt på testet igår trots allt MEN efter tidsramen tror jag..men de är svagare än de högst upp här? 

• Memmannn
    Josiiee skrev 2025-02-05 06:13:31 följande:

där är alla positiva..tyckte mig ana ett svagt på testet igår trots allt MEN efter tidsramen tror jag..men de är svagare än de högst upp här? 

Hur såg morgonens test ut? 
Svar på tråden Positiva tester igår, idag negativt..HJÄLP!