Nagel salong
Hur får man kunder, har börjat hyra in mig i ett rum, men får inga kunder och de ger mig ångest
Hur får man kunder, har börjat hyra in mig i ett rum, men får inga kunder och de ger mig ångest
Vadå rum? Är det en låst källare som försvaret ägt? Då kan du nog ge upp. Är det mitt i ett köpcenter? Sätt ut skyltar och annonsera i lokala reklamblad.
Reklam.
Gör annons i sociala medier. Sätt upp information i butiken.
Vet ingen om att du finns är det ingen som kommer att komma heller.
Vadå rum? Är det en låst källare som försvaret ägt? Då kan du nog ge upp. Är det mitt i ett köpcenter? Sätt ut skyltar och annonsera i lokala reklamblad.
Annonsera och sätt ett lågt öppningspris och hoppas att kunderna är nöjda och berättar för andra hur bra du är.
Vad gör du för marknadsföring?
Vad gör du för marknadsföring?
Nu vet inte jag om det är svårt eller dyrt, men själv brukade jag (när jag bodde i Sverige) kolla på bokadirekt eller sistaminutentider så kanske kolla om det går att annonsera där och lägga ut tider där? Jag letade då ofta efter erbjudanden och var i stort sett alltid sent ute, därför supersmidigt att hitta någon med lediga tider. Om du har bra priser/rabatt för förstagångskunder, är flexibel, gör ett bra jobb och är trevlig så kan du säkert få in återkommande kunder på det sättet. Lycka till!
Var ligger salongen.
Börja med att skriva "Nagelsalong" istället för "Nagel salong", särskrivning ger ett oproffsigt intryck.
Var ligger salongen.