• Anonym (lisa)

Vad gör ni när ni har roligt?

Mycket i livet känns som måsten. Vad gör ni bara för att det är roligt?

Jag tar en kopp kaffe och sitter i soffan.
    Dricker ett litet glas vin.
    Har en fin ansiktskräm
    Har en fin leave in balsam
    Har ett dyrt schampo

• Svar på tråden Vad gör ni när ni har roligt?
  • Lynx123

Läser, handarbetar, ser på film och serier, lägger pussel, skriver...om jag är hemma, alltså.

• TL12

Tar en stor kopp te med go macka å sitter själv i soffan kollar på Tv 

• Anonym (PiPpi)

sjunger i kören

• Anonym (F)

Massa dumheter i hemlighet 
    reser också 

• Fjäril kär

Sjunger i kör , träffar vänner, åker på utflykter,  kör motorcykel ,  vandrar, fotograferar , reser 

Lägger pussel, handarbeten,  tar hand om mina katter, syr kläder,  löser korsord,  läser, skriver och ritar, lyssnar på musik , bakar,lagar mat 

• Anonym (Moa)

Ringer en kompis, går på restaurang, ser en rolig youtube film, reser till Spanien, sorterar om köksskåpen, tar en whiskey. 

• Anonym (milsvid skillnad)

Vad olika saker man kan lägga i ordet "roligt". Jag skulle inte kalla något av det du räknar upp som "roligt". Mysigt, kanske. Avslappnande. Men inte roligt.

Om jag vill göra något roligt så:
    Spelar jag tv-spel. Gärna med min sambo
    Lånar sambons mammas pensionerade hund och ger mig ut i skogen för lek och problemlösning.
    Bakar
    Trumlar stenar
    Gör doftljus och handslagen tvål
    Ser på något kul
    mm

• Cartjan1

Jag broderar, läser böcker, spelar tv-spel eller träffar någon vän/släkt. 

• Anonym (Ganska nice)

Afternoon tea eller middag med vänner.

Shoppa loss på antika saker på nätet, vårt hem är ett museum enligt tonåringens kompisar.
    (Museum som i "jag vill bara gå runt och titta på allting här", inte som i "gamla dammiga grejer".)

Springa runt i Europas äldre städer, njuta av cafékultur och leta efter kul saker.

Plantera nya växter, ta i med kroppen och slåss med en motorsåg som jag är dålig på att starta men bra på att använda.

Struntar i att laga mat på fredagar och lever på Kaltbach, oliver och GT, sen blir det gaming tills maken sliter sig från burken och vill umgås eller jag vill sova.

Svar på tråden Vad gör ni när ni har roligt?