• G0ran

Bröst

Jag träffade nyligen en kvinna och när vi skulle ha sex första gången. Jag smekte hennes bröst och hon sa att jag skulle fortsätta med det för hon gillade det. Det sluta med att hon fick orgasm av att jag smekte hennes bröst. 

Är det någon mer som upplevt det med en kvinna eller är det någon kvinna här som kan få det också.  Är det vanligt?

• Svar på tråden Bröst
  • Anonym (L)

Har hört talas om det men aldrig själv stött på en kvinna än som kommit bara av det. Låter ju härligt.

• Aliona

Ja, det är en av de många zonerna som kan ge orgasm. Vet inte hur vanligt det är, för mig har det hänt ett antal gånger, men bara med en person, 

• enheltovanligman

Jag har varit med om en kvinna som var otroligt känslig för beröring på bröstvårtorna. Att knåda hennes bröst (de var ganska rejäla) gjorde att hon började gny.

• Anonym (boobs)

Jag har haft extremt känsliga bröstvårtor och kunnat komma enbart av bröststimulans. Härligt på pappret, mindre kul när hur brösten rör sig i BHn på jobbet får allt att tingla, eller i de perioder när det inte bara är känsligt utan överkänsligt och allt, precis allt, gör ont. Är i en sån period just nu och önskar mest att jag kunde operera bort dem för så fort de nuddar något hugger det ev smärta.

• G0ran
    Anonym (boobs) skrev 2025-02-03 17:01:45 följande:

Jag har haft extremt känsliga bröstvårtor och kunnat komma enbart av bröststimulans. Härligt på pappret, mindre kul när hur brösten rör sig i BHn på jobbet får allt att tingla, eller i de perioder när det inte bara är känsligt utan överkänsligt och allt, precis allt, gör ont. Är i en sån period just nu och önskar mest att jag kunde operera bort dem för så fort de nuddar något hugger det ev smärta.

Det låter inget vidare då är det ju ingen positiv känslighet så det kan jag förstå är jobbigt.
  • G0ran
    Aliona skrev 2025-02-03 16:57:25 följande:

Ja, det är en av de många zonerna som kan ge orgasm. Vet inte hur vanligt det är, för mig har det hänt ett antal gånger, men bara med en person, 

Ja det är en känslig zon det vet jag men blev förvånad när hon fick orgasm. Tack för att du svara.
  • Anonym (boobs)
    G0ran skrev 2025-02-03 20:49:20 följande:
    Det låter inget vidare då är det ju ingen positiv känslighet så det kan jag förstå är jobbigt.
    När de inte är överkänsliga kan det vara riktigt nice.
  • Anonym (Leif)

Träffade en kvinna  förr och hon kunde föredra att jag smekte hennes bröst...minns en gång när vi inte setts på ett tag så kysste jag och sög på brösten och hon kom så hårt att hon inte kunde röra sig långt efteråt..Sjukt hett..

• Anonym (Vega)

Min sambo kan få orgasm enbart av att jag suger och slickar på hennes bröst. Det har hänt några gånger under våra 20år och jag blir lika förvånad varje gång. Tror inte att hon har problem i vardagen med sin känslighet, hon bär alltid  BH

• G0ran
    Anonym (Leif) skrev 2025-02-04 07:22:59 följande:

Träffade en kvinna  förr och hon kunde föredra att jag smekte hennes bröst...minns en gång när vi inte setts på ett tag så kysste jag och sög på brösten och hon kom så hårt att hon inte kunde röra sig långt efteråt..Sjukt hett..

Ja det är en häftig känsla 
  • G0ran
    Anonym (Vega) skrev 2025-02-04 09:18:49 följande:

Min sambo kan få orgasm enbart av att jag suger och slickar på hennes bröst. Det har hänt några gånger under våra 20år och jag blir lika förvånad varje gång. Tror inte att hon har problem i vardagen med sin känslighet, hon bär alltid  BH

Ja jag blir också förvånad. Min sambo har heller inga broblem med kläder eller BH  i vardagen det är bara när hon blir stimulerad 
Svar på tråden Bröst