misshandel och nu fick han stryk av släkt!
Min sambo har under många år utsatt mig för psykisk misshandel! Grov psykisk misshandel. Sagt att det inte spelar någon roll om jag dör, att det är konsekvenslöst, kränkt mig när det blivit en diskussion genom att ?mobba? mitt barn sedan tidigare, hela tiden sett en liten diskussion som ett krig han ska vinna och krossat mig på mina känsliga punkter om och in igen. att ha makt och trycka ner mig har varit vardagsmat flera gånger i veckan.
Jag har skött allt hemma, barn, städning, hushåll, matlagning, natt och uppvak med alla barn. Han har fått jobba så mycket han behöver?. ingen tacksamhet istället kränkningar hela tiden?..
sist höll han på att säga till barnen att mitt barn sedan innan inte är deras bror. Han ljög att han kontaktat Mitt ex och tillsammans planerar att ta barnen ifrån mig. då blev de svart. Det visade sig att han ljög för att skapa panik i mig men menade ?att jag borde förstått att han aldrig skulle göra så?.. jag ringde till slut min bror och berättade vad han håller på med. Han kom förbi och ville sätta stopp. De blev slagsmål och min sambo fick lättare stryk. Han kände sig sååå kränkt! Åkte iväg och bestämde att han inte vill ha barnen alls. Han vill fokusera på sitt jobb och överge dem. Efter detta han blivit utsatt för nu finns ingen väg för honom och mig
jag är så förvirrad och ledsen. Hade jag inte ringt hade inte detta hänt?.
vad händer? nu är det över för alltid. Jag går inte tillbaka men samvetet äter upp mig. Hur hade ni tänkt?