• Anonym (Ann (onym))

Dejt med sunkiga värderingar?

Dejtar en person med värderingar som skiljer sig mycket från mina egna som hen gärna pratar om och vill dyvla på en. Bitter över mycket. 

Det har gått snabbt, hen säger att hen älskar mig.

Fantastiskt sex, bästa jag upplevt. Ganska svältfödd 🤪 med tidigare partners som varit dåliga i sängen. 

Oklart om hen är över sitt ex. Säger att hen är det men är bitter över allt hen gör eller inte gör. 

De sunkiga värderingarna gör att jag knappt vågar låta någon träffa hen och de som känner till hen vill inte ses på tex parmiddagar.

Tror att hen egentligen vill vara ihop för att ?ha någon?, är inte jätteintresserad av att fråga ut en så som jag vill göra i början så man lär känna varandra. Inte genuint intresserad av mig eller det jag gör. Mer av att säga att det jag har/gör  är fel eller konstigt? 

Vad göra? Ska tilläggas att jag bor på liten ort och har ganska begränsade förutsättningar att träffa nån, hen kommer hem till mig och det är perfekt. Bortsätt från värderingarna?

• Svar på tråden Dejt med sunkiga värderingar?
  • Xenia

Ja, vill du en KK men ingen som du kan visa upp för vänner och släktingar så...

Såvitt jag kan se har ni inget annat än sexet ihop, så jag tycker inte han är något att satsa på som pojkvän/sambo.

• Anonym (?)

Vad är det för värderingar du menar?

• kioskvältare

Låter inte direkt som att du är förälskad eller kär i honom så varför dejtar du ens eller funderar över hans sunkiga värderingar? Du kan väl inte vara ihop med honom bara för att ha någon, eller?

• Anonym (Rent ut?)

Jag frågar rent ut, är "hen" en snygg muskulös kille med väldigt fina speciella blå ögon? Han är jättegullig  och sexet är bra/världsklass jag vet, men han är också nazist. På riktigt nazist, inte bara sunkiga värderingar SD-style utan nazist på riktigt. White power, ut med alla mörka osv osv. 

• Anonym (Ann (onym))
    Xenia skrev 2025-02-02 18:53:14 följande:

Ja, vill du en KK men ingen som du kan visa upp för vänner och släktingar så...

Såvitt jag kan se har ni inget annat än sexet ihop, så jag tycker inte han är något att satsa på som pojkvän/sambo.

Vi har ett gemensamt intresse med. Men ja enbart KK är en möjlighet.
  • Anonym (Ann (onym))
    Anonym (?) skrev 2025-02-02 19:07:09 följande:

Vad är det för värderingar du menar?

Ordentligt åt höger, alla politiker är skit? 
  • Anonym (Ann (onym))
    Anonym (Rent ut?) skrev 2025-02-02 19:38:04 följande:

Jag frågar rent ut, är "hen" en snygg muskulös kille med väldigt fina speciella blå ögon? Han är jättegullig  och sexet är bra/världsklass jag vet, men han är också nazist. På riktigt nazist, inte bara sunkiga värderingar SD-style utan nazist på riktigt. White power, ut med alla mörka osv osv. 

Nej, stämmer inte in på utseendet men det där med alla mörka skulle nog kanske kunna vara så.
  • Anonym (Rent ut?)
    Anonym (Ann (onym)) skrev 2025-02-02 19:56:38 följande:
    Nej, stämmer inte in på utseendet men det där med alla mörka skulle nog kanske kunna vara så.
    Då är det inte samma *tummen upp* vad jag reagerade på är liten ort, bra i sängen och att han fort blir kär och säger det rent ut som din.
  • Hellishen

Låter som om du hittat dig en kk. Träffas för sex tills det rinner ut i sanden.

Satsa inte på en sådan som pojkvän, det är ju att bara be om besvär och bekymmer!

Särskilt på en liten ort. Herregud. Nej. Hur tänker du att ett gemensamma framtida liv skulle se ut liksom?

• Anonym (Ann (onym))
    Anonym (Rent ut?) skrev 2025-02-02 20:07:15 följande:
    Då är det inte samma *tummen upp* vad jag reagerade på är liten ort, bra i sängen och att han fort blir kär och säger det rent ut som din.
    Vad har du gjort som varit i liknande situation? Fortsatt eller tackat nej?
Svar på tråden Dejt med sunkiga värderingar?