Definition av otrohet
Jag hade tyckt det var ok att min kille kysser typ granntjejen på munnen om det sker spontant och på skoj utan några känslor inblandade. Typ varken kärlek eller sexuell attraktion. Nu händer väl det sällan dock bara sådär.
Men jag har grymt svårt att acceptera att han använder sina sinnen och känslor (sexuella i detta fall) till att njuta av en annan människas nakna kropp, bröst, fittor. Det spelar ingen roll om det är en främling på en porrsida eller om grannen (som min kille inte känner) skickar över en film där hon onanerar. Jag tycker inte att det är ok att ha känslor på detta sättet med någon annan än sin partner. Det skulle ju då kunna innebära att det är ok att grannens tjejkompis (som är helt främmande för min kille) också skickar över en film till min kille där hon onanerar med tex en dildo.
Allt ovan är bara exempel.
Hur resonerar ni? Är det okej att runka till en porrstjärna men inte till en tjej som bor i samma bostadsområde? Vad är skillnaden? Naken kropp som naken kropp där någon gör något som är njutbart och som ska ge en annan person njutning. Jag tycker det är ett stort jävla SVEK mot sin flickvän.
Min kille har inte fått tillräckligt av mig och har därför runkat i smyg. Han påstår att det sker utan porr men jag har saker som säger emot. Han blånekar. Jag är djupt ledsen. Vill inte tro att det är sant men jag tror det ändå tyvärr.