• Anonym (Gravidellerej)

Molvärk v4?

Brukar inte skriva här men nu tänkte jag det skulle vara kul att höra era erfarenheter. 

jag har tre barn sedan innan och borde rimligen veta hur man känner när man är gravid men ändå sitter jag här. Om jag är gravid nu är Jag bara i 3+2 cirka men jag har haft en så konstig kraftig molvärk sedan ägglossning Så det känns som att det bör vara något. Testar såklart negativt än så länge. Jag känner mig också lite lätt illamående mellan varven men är det ens möjligt nu? Nu när jag fått för mig att jag är gravid vill man ju veta på en gång men säkrast är väl att vänta till mensen nästa helg.

Hur kände ni och vilka symtom hade ni?

• Svar på tråden Molvärk v4?
  • Mkay

Nu kommer folk säkert säga att det inte är möjligt och jag håller med dem, jag trodde själv att jag hittade på gör det är ju inte möjligt rent vetenskapligt då ägget 

• Mkay

*råkade klicka fel här kommer fortsättningen*

.. då ägget knappt fäst än men jag började känna av illamående redan ca 1-2 veckor efter befruktningen. Det var inte jättestarkt men tillräckligt att jag kommenterade på det till min fästman flera gånger men vi båda trodde att det var psykiskt/ej möjligt och att jag bara hittade på. När jag kontinuerligt fick negativt på gravtest även vid 4 veckor efter var jag säker på att jag måste hitta på illamåendet och försökte släppa det för jag var ju inte gravid! Sedan plussade jag någon vecka senare och illamåendet växte sig bara starkare. Tror absolut att om man är väldigt inkännande med sin kropp så kan man känna av sådana grejer. Placebo existerar dock också så helt säker kan man väl inte vara :)

Svar på tråden Molvärk v4?