Mår så fruktansvärt dåligt
Ja var ska jag börja?
Jag är en tjej i sena 20 års åldern som hade ett långt förhållande med en destruktiv man men han var min första kärlek och jag lämnade inte direkt. Den mannen förstörde mig både psykiskt och det var även en hel del slag... Han lyckades få mig att ifrågasätta mig och skyllde allt på mig trots det var hon som sårade mig. Jag lyckades sedan lämna och tänkte inte på killar på ett bra tag, äcklades av att ens se något nytt ansikte. Eftee 1 år började jag smått dejta men fastnade inte för någon.
Sedan något år efter blir jag tillsammans med en ny... han vet vad jag gått igenom och att vi behöver gå sakta framåt men ändå säkert. Jag tänker wow känner mig så trygg men börjar märka konstiga saker. Så forr vi inte ses så är han rätt elak över mobilen när vi hörs. Blir sur om han inte får som han vill osv. Han svor inte osv men det e något dolt manipulativt beteende han har som jag inte kan sätta fingret på. En kväll bråkar vi över mobilen. Jag förklarar att det han säger sårar mig men han förstår inte... han säger sen att han blir trött på mina tankar fast han är den som skapat en scen och han säger även att jag är en häxa osv. Sen blockar han mug och ghostar. Jag är helt förstörd. Yttligare en man somfått mig att ifrågasätta mig själv... jag hade stängt av mina känslor i flera år och vips så händer det igen. Det gör ONT att jag blivit något jag inte är i hans ögon. Det gör ont att bli dömd på det sättet. 💔
Jag vågar och orkar inte mer