• Anonym (H)

Montera

Tror ni att denna går att montera ihop ensam? Det står att man ska vara två men kanske går?

• Svar på tråden Montera
  • Anonym (WCDI)

Ja, det går nog. Kanske lite trixande för att passa ihop vissa delar på egen hand, men jag har monterat liknande modeller ensam och det har gått! Annars får du väl köra på så långt det funkar och skulle det verkligen inte gå så kanske du får be en granne om det krisar...?

• Anonym (Ninni)

Är du normallång? Om du är ovanligt kort (typ 1,50)  blir det kanske lite svårt. Men är du normallång och normalhändig borde det funka. Har du monterat möbler förut någon gång? 

• Anonym (H)
    Anonym (Ninni) skrev 2025-01-31 10:02:57 följande:

Är du normallång? Om du är ovanligt kort (typ 1,50)  blir det kanske lite svårt. Men är du normallång och normalhändig borde det funka. Har du monterat möbler förut någon gång? 

Jag är normallång. Jag har tidigare monterar en större byrå men då fick jag hjälp med starten/ramen. 
  • Anonym (,)

Det går. Det kan bli lite omständligt i början när man måste liksom hålla i "båda sidorna" för att inte allt ska ramla. Men när det väl har stabiliserat sig litegrann så är det nog lätt. :)

• virdne

Absolut!! Jag har monterat ihop många (Ikea, jysk..)möbler själv i mina dar 👍 Bl a en liknande möbel från ikea

• Anonym (M)

Absolut! 

Jag har monterat varenda IKEA och Jysk-möbel som jag köpt ensam genom åren. 

Det var tufft att montera en sängram och soffa ensam men det gick faktiskt  

Jag är ensamstående så ska möblerna bli monterade så får jag göra det själv. 

En liten byrå är inga problem. 

Svar på tråden Montera