• Anonym (Forum)

När du onanerar

Använder du någon extra stimuli när du onanerar? Fantasier, visuellt bilder et. Alltså något utöver det du gör fysiskt (med hand eller sexhjälpmedel). 

Välj vilket som passar bäst in på dig och dela gärna med dig av exempel

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När du onanerar
  • Anonym (L)

Bara mina egna tankar och fantasier.

• Anonym (Forum)

Ni som använder visuell stimuli, ni får också gärna berätta om ni använder det under själva onanerandet eller innan och sen onanerar till bilden/minnet ni har i huvudet av det ni sett. 

• Anonym (J)

Skulle känna mig otrogen då.

• Anonym (K)

Kvinna 31, tittar på porr när jag gör det, det är inte jätteofta dock kanske någon gång var 3:e månad. 

• Anonym (F)

Ibland visuellt, ibland med leksaker, stimulera prostatan med ett finger, en analplugg eller knulla en dildo i duschen är oerhört skönt.
    Men oftast blir det visuellt.

• Anonym (Mr Eroto)

Jag sexchattar anonymt på nätet, fantiserar tillsammans med andra. Jag läser porrnoveller och jag tittar på porrfilm. 

Chatt och film vill inte min fru vara med på, hon vill inte fantisera eller rollspela tillsammans med mig, så det sköter jag på egen hand. Annars är vårt sexliv helt okej. Vi lyssnar tillsammans på sexnoveller.

• hmm77

När jag känner kåthet. jag blir på dåligt humör när jag är kåt för längre och då måste jag onanera.

Svar på tråden När du onanerar