• Anonym (Karin)

Varför hoppar folk på trådstartare?

Varför är det en växande trend här inne att man ska hoppa på den som är trådstartare. 

Om TS svarar på frågor kan en annan person hoppa på personen och ta en mening från ett sammanhang. 

Vi säger att TS undrar var man får tag på sommarkläder på vintern, det är få ställen som säljer kortärmade bodys och liknande på vintern säger vi. 

Någon frågar vad hade barnet på sig i somras? 

TS svarar att barnet har vanliga shorts och kortärmad body och sedan någon söt kofta om det blir svalare. 

Då kan det komma kommentarer om hur TS kan vara en så dålig förälder som i januari gå runt i kortärmat och shorts! Skandal. 

Som att barnet skulle ha detta i nutid. 

Varför gör folk såhär? 

• Svar på tråden Varför hoppar folk på trådstartare?
  • Anonym (Frida)

Dålig läsförståelse i kombination med konfliktglädje, är min gissning.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym

Varken nytt eller speciellt svårt att förstå med tanke på alla som lever för att trolla/missförstå med flit.

• Anonym (K)
    Anonym (Karin) skrev 2025-01-30 00:02:46 följande:
    Varför hoppar folk på trådstartare?

Varför är det en växande trend här inne att man ska hoppa på den som är trådstartare. 

Om TS svarar på frågor kan en annan person hoppa på personen och ta en mening från ett sammanhang. 

Vi säger att TS undrar var man får tag på sommarkläder på vintern, det är få ställen som säljer kortärmade bodys och liknande på vintern säger vi. 

Någon frågar vad hade barnet på sig i somras? 

TS svarar att barnet har vanliga shorts och kortärmad body och sedan någon söt kofta om det blir svalare. 

Då kan det komma kommentarer om hur TS kan vara en så dålig förälder som i januari gå runt i kortärmat och shorts! Skandal. 

Varför gör folk såhär? 

Om man inte har sommarkläder på sig på vintern, varför då köpa dom på vintern?
  • Moderator

Hej!
    Stöter ni på sådant så anmäl det så det kan tas bort.
    /Admin 

• Anonym (Karin)
    Anonym (K) skrev 2025-01-30 07:07:55 följande:
    Om man inte har sommarkläder på sig på vintern, varför då köpa dom på vintern?
    Utlandsresa 
  • Anonym (K)
    Anonym (Karin) skrev 2025-01-30 08:32:02 följande:
    Utlandsresa 

Fast du skrev så här:

• Anonym (Karin)
    Anonym (K) skrev 2025-01-30 10:30:35 följande:

Fast du skrev så här:

Ja i Sverige. 
  • Anonym (Mica)

Jag har också funderat över utvecklingen. Jag har hängt här länge och när jag skilde mig för snart femton år sen, fick jag jättefint stöd i en tråd. Inga tråkiga kommentarer, utan stöd och pepp. 

Senast jag såg en tråd om en separation, handlade många svar om varför TS ens blev ihop med en sån typ. Det var dåligt omdöme. Några idiotförklarade också TS för att hon kallade ex-sambons mamma för svärmor. Inget stöttning eller pepp, men en massa ifrågasättande och påhopp utanför ämnet. 

Svar på tråden Varför hoppar folk på trådstartare?