• Anonym (nata)

för stor kuk?

min kuk är 20 cm. älskar verkligen tanken på deepthroat och att bli avsugen hela vägen men har aldrig träffat nån som ens är nära. går det att träna upp eller finns det ens vanliga tjejer som klarar det?

• Svar på tråden för stor kuk?
  • Anonym (JJ)
    Anonym (nata) skrev 2025-01-29 22:41:50 följande:
    för stor kuk?

min kuk är 20 cm. älskar verkligen tanken på deepthroat och att bli avsugen hela vägen men har aldrig träffat nån som ens är nära. går det att träna upp eller finns det ens vanliga tjejer som klarar det?

Det är nog bara att glömma kompis. Jag har samma storllek, rejält grov dessutom. Tror det bara existerar inom porren.
  • Anonym (M)

Det finns säkert de som klarar av det. Min kuk är nästan 18 cm och sambon tar den deepthroat hela vägen. Då hade hon inte ens tränat innan hon gjorde det första gången.

• Anonym (Kille)

Leta bland tjejer som har 3å+ på sin Body Count. Så ska ni se att dom sväljer allt. 

• Anonym (nata)
    Anonym (M) skrev 2025-01-30 19:22:09 följande:

Det finns säkert de som klarar av det. Min kuk är nästan 18 cm och sambon tar den deepthroat hela vägen. Då hade hon inte ens tränat innan hon gjorde det första gången.

fan vad sotis jag blir. ingen av mina tidigare tjejer eller ligg har klarat det. fixar man 18 går det ju säkert att trycka in de sista två centimetrarna utan problem
  • Anonym (A)
    Anonym (nata) skrev 2025-01-30 21:02:10 följande:
    fan vad sotis jag blir. ingen av mina tidigare tjejer eller ligg har klarat det. fixar man 18 går det ju säkert att trycka in de sista två centimetrarna utan problem
    Trycka in, så osmakligt
  • Motherinlaw

Har haft sex med flera tjejer som har kunnat ta in hela i munnen, har 19 cm. 
    Som med allt annat en träningssak och en fråga om motivation. 

Svar på tråden för stor kuk?