• Anonym mamma38

Intimkirurgi - försnärvning kvinna

Jag upplever att min vagina blivit väldigt utöjd efter barnafödsel. Frågade min gynekolog om det var så. Hon sa "kanske att du är lite vid." 
    Jag är nyskild och så himla kåt. Onanera föera gånger per dag. Men jag vågar inte träffa män för jag tror att jag är för slapp där nere och att ingen ska kunna njuta av mig.
    Så, av den här anledningen funderar jag allvarligt på att genomgå intimkirurgi i form av försnävning. Är det någon här som gjort det och kan berätta lite för mig om hur det var och hur ert samliv är nu? Känner du mer? Njuter din man mer? Hur vsr själva operationen?

• Svar på tråden Intimkirurgi - försnärvning kvinna
  • Anonym (a)

Låter mer som en väldigt fix ide.

• Anonym mamma38
    Anonym (a) skrev 2025-01-29 18:11:52 följande:

Låter mer som en väldigt fix ide.

Tack för din synpunkt.
    Har du genomgått försnävning? Jag frågar nämligen efter råd från de som gjort det.
  • Anonym (a)
    Anonym mamma38 skrev 2025-01-29 18:17:05 följande:
    Tack för din synpunkt.
    Har du genomgått försnävning? Jag frågar nämligen efter råd från de som gjort det.

Nej jag skulle behöva åt andra hållet. Inget skryt utan rent smärtsamt.

Men frågan kvarstår, är det inte en fix ide? Är du säker på att detta verkligen är ett problem? Innan du gör en operation i ett känsligt område så gå ut och ligg med en standardkuk. Att vara "lite vid" enligt en tveksam BM säger ingenting.

• Anonym mamma38
    Anonym (a) skrev 2025-01-29 18:19:54 följande:

Men frågan kvarstår, är det inte en fix ide? Är du säker på att detta verkligen är ett problem? Innan du gör en operation i ett känsligt område så gå ut och ligg med en standardkuk. Att vara "lite vid" enligt en tveksam BM säger ingenting.

Det var en gynekolog, inte BM. 
    Tror inte en fix idé, kan inte använda tampong. Det rinner på sidan liksom 🤷🏽?♀️
  • Anonym (a)
    Anonym mamma38 skrev 2025-01-29 18:28:27 följande:
    Det var en gynekolog, inte BM. 
    Tror inte en fix idé, kan inte använda tampong. Det rinner på sidan liksom 🤷🏽?♀️

Ok ingen skillnad i mitt svar men du verkar frågat ledande, inte att denne själv undrade. Förlossningskada? Sökt för just tampongproblemet?

Kört knipövningar?

Jag skulle verkligen ut och ligga innan ev försnävning. Du kan ha problem men mannen inte alls.

• Anonym mamma38
    Anonym (a) skrev 2025-01-29 18:19:54 följande:

Jo det ligger nåt i det du skriver, att jag måste testa. Men vilket ONS skulle säga att man är vid som en ica kasse liksom? Enda gången jag kommer märka är om han inte kan komma. 
  • Anonym (a)
    Anonym mamma38 skrev 2025-01-29 18:40:19 följande:
    Jo det ligger nåt i det du skriver, att jag måste testa. Men vilket ONS skulle säga att man är vid som en ica kasse liksom? Enda gången jag kommer märka är om han inte kan komma. 
    Nej, inte ens det är en indikation om saken. Allt är inte heller penetration i sex.
  • Anonym (Hmm)

Det finns ju knipövningar du kan köra. Och sen finns även estetiska injektioner och behandlingar som stramar åt musklerna där nere. Prova det innan du gör operation. Och nej ligg inte med någon främling från krogen för att se om du är stor eller ej, det där är äckligt. 

• Anonym (Q)

Känns som om det är något du hajat upp dig på. För vems skull skulle du göra ett sådant ingrepp? Inte dig själv iaf. Men för all del. Snäva åt fiffin du. Tråkigt men du kommer inte bli ett dugg lyckligare för det. Inte blir det mer ligga heller. Ska du marknadsföra dig som hon som snävat åt hålet? Tro vilka som nappar på det erbjudandet?? Nej låt kroppen vara ifred. 

• Anonym (Lilli)

Som med alla operationer så finns det ju risker. Om du googlar på "hur får man ett tightare underliv" så finns det bra övningar. 

• Anonym mamma38
    Anonym (Q) skrev 2025-01-29 23:06:51 följande:

Känns som om det är något du hajat upp dig på. För vems skull skulle du göra ett sådant ingrepp? Inte dig själv iaf. Men för all del. Snäva åt fiffin du. Tråkigt men du kommer inte bli ett dugg lyckligare för det. Inte blir det mer ligga heller. Ska du marknadsföra dig som hon som snävat åt hålet? Tro vilka som nappar på det erbjudandet?? Nej låt kroppen vara ifred. 

Oj, vilka antaganden du gör, helt utan kunskap. Jag gör det för mig själv, min självkänsla och för att jag dka känna kuken i mig... Och för att kunna använda tampong. 
  • Anonym (Q)

Om inte självkänslan stärks då? Vad gör du då då? Om du inte känner kuken bättre då? Byt till välhängda män istället. Ja en massa antaganden? Tja det kan det vara men jag har alltså rätt. Fokus på musen sen blir livet toppen. Bäst att fixa brösten samtidigt. Å röven. Jamen gör en helrenovering när du ända är i gång. Självkänslan skjuter i höjden. 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Q) skrev 2025-01-30 20:45:00 följande:

Om inte självkänslan stärks då? Vad gör du då då? Om du inte känner kuken bättre då? Byt till välhängda män istället. Ja en massa antaganden? Tja det kan det vara men jag har alltså rätt. Fokus på musen sen blir livet toppen. Bäst att fixa brösten samtidigt. Å röven. Jamen gör en helrenovering när du ända är i gång. Självkänslan skjuter i höjden. 

Men snälla. Det är fullt normalt för kvinnor att känna sig utöjda efter att ha fött barn. Ibland syr de ihop en bra och musklerna återställs men tyvärr inte alltid och det kan ta på en kvinnas självkänsla men också självförtroende. 
    Min vän hade samma efter 4 barn och både hon och mannen kunde inte njuta av sex för båda kände inget längre. Man gör det inte för ytlighetens skull, som att förstora brösten till DD och bära urringat och vulgära kläder för att visa sig. Man gör det för sig själv
  • Anonym mamma38
    Anonym (Q) skrev 2025-01-30 20:45:00 följande:

Du verkar bli väldigt triggad av att kvinnor vill förbättra sin sexuella hälsa. Tyvärr saknar du helt insikt och kunskap om det här. Snälla lämna tråden. Är du ens kvinna? Tror inte det. Du har inte rätt på en enda punkt. Du är bara patetisk. Har du genomgått slidförminskning? Om inte, varför svarar du ens i tråden. Sluta med dina påståenden som helt saknar relevans, för nån annan än dig själv. 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym mamma38 skrev 2025-01-30 17:41:54 följande:
    Oj, vilka antaganden du gör, helt utan kunskap. Jag gör det för mig själv, min självkänsla och för att jag dka känna kuken i mig... Och för att kunna använda tampong. 

Ändå pratar du mannens njutning i din trådstart. Så du verkar lura dig själv också om orsaken. 

Du vet ju inte ens om det behövs. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-01-31 00:23:29 följande:
    Men snälla. Det är fullt normalt för kvinnor att känna sig utöjda efter att ha fött barn. Ibland syr de ihop en bra och musklerna återställs men tyvärr inte alltid och det kan ta på en kvinnas självkänsla men också självförtroende. 
    Min vän hade samma efter 4 barn och både hon och mannen kunde inte njuta av sex för båda kände inget längre. Man gör det inte för ytlighetens skull, som att förstora brösten till DD och bära urringat och vulgära kläder för att visa sig. Man gör det för sig själv
    Fast TS vet ju inte om hon är uttöjd. 
  • Anonym (Q)

Jajamensan jag lämnar tråden. Synd du inte fått svar av andra som är lika delusional som du och din snedvridna tanke på musstorlek. Du vet ju inte ens utan det är ett antagande. Du som anklagar mig för det. Din aggressivitet säger också en del. Hänge dig åt plastikkirurgi och bli fartblind. Ändrar du ett så följer snart annat med. Intimkirurgi är i sig inget fel för dem som har trubbel med läpparna. Senast sågs ett reportage om en kvinna som just skulle göra ett sådant ingrepp men kirurgen sk passade på att tajta till slidan när han ända var där och hon var sövd. Kvinnor vittnar om att hon kände sig våldtagen och hade inga som helst tankar på den typen av extra ingrepp. 

Risken är dock att du flyttar din gräns av självkänsla och aldrig blir nöjd än hur fin du är. Tror du det skulle vara avgörande för den man som blir förälskad i dig vilken storlek du har på musen? Eller dissar du honom pga hans storlek på snoppen? 

Du vill gärna sätta det samman med kvinnlig sexualitet. Visst det är det men det finns en del att jobba på både mentalt och fysiskt innan du väljer att göra ingreppet. Tror du att du finner lyckan i intimkirurgi så kör på. När du har gjort det kanske önskan om tummy tuck, brazze lyft av arslet och sillisar. Glöm inte fylla nyllet med diverse kemikalier också. 

• Anonym mamma38
    Anonym (Q) skrev 2025-01-31 15:27:48 följande:

Jajamensan jag lämnar tråden. Synd du inte fått svar av andra som är lika delusional som du och din snedvridna tanke på musstorlek. Du vet ju inte ens utan det är ett antagande. Du som anklagar mig för det. Din aggressivitet säger också en del. Hänge dig åt plastikkirurgi och bli fartblind. Ändrar du ett så följer snart annat med. Intimkirurgi är i sig inget fel för dem som har trubbel med läpparna. Senast sågs ett reportage om en kvinna som just skulle göra ett sådant ingrepp men kirurgen sk passade på att tajta till slidan när han ända var där och hon var sövd. Kvinnor vittnar om att hon kände sig våldtagen och hade inga som helst tankar på den typen av extra ingrepp. 

Risken är dock att du flyttar din gräns av självkänsla och aldrig blir nöjd än hur fin du är. Tror du det skulle vara avgörande för den man som blir förälskad i dig vilken storlek du har på musen? Eller dissar du honom pga hans storlek på snoppen? 

Du vill gärna sätta det samman med kvinnlig sexualitet. Visst det är det men det finns en del att jobba på både mentalt och fysiskt innan du väljer att göra ingreppet. Tror du att du finner lyckan i intimkirurgi så kör på. När du har gjort det kanske önskan om tummy tuck, brazze lyft av arslet och sillisar. Glöm inte fylla nyllet med diverse kemikalier också. 

😂😂😂😂 Du är bara för patetisk. Jag är för snygg för att överhuvudtaget tänka på att ändra nåt i fejset eller tuttarna. 
Svar på tråden Intimkirurgi - försnärvning kvinna