Pappan till barnen förstör mitt liv
Hej. Jag separerade från barnens pappa för ungefär 1,5år sedan. Det blev en ganska smutsig separation där kvinnojoureren och socialtjänsten blev inblandad då han ville göra allt för att förstöra mitt liv. Han är spelmissbrukare och har väl egentligen alltid vart det, ibland värre ibland bättre.
Men han har en skev bild gällande pengar. Dessvärre har vi ett billån tillsammans, men han äger bilen och även kör den. Han står som huvudlåntagare och jag medlåntagare. Men den senaste tiden har han slutat betala för sig. Vilket gör att jag får hem fakturorna och även får betala, vilket han vet att jag gör. Han fortsätter alltså att försöka göra mitt liv till ett helvete då jag inte tjänar så bra och ibland måste vända på varenda krona, medan han lever livet.
Det är även jag som står för alla köp till barnen, med diverse kläder och så.
Vad gör jag? Står och fortsätter titta på medan han lever sitt liv och jag ständigt får kämpa för att få livet att gå ihop ekonomiskt? Medan han sakta men säkert förstör för mig.
Att tillägga är att han tjänar dubbelt så mycket som mig, men tänker bara på sig själv. Han har även skulder hos kronofogde.