• Anonym (V)

Tv, hur stor

Är en tv 50 tum för liten? Jag har ingen aning om hur stor som de flesta har. 

Hittade en 50 tum för halva priset men man vill inte att den ska kännas liten

• Svar på tråden Tv, hur stor
  • Anonym (Calle)

Hur stor tv är du van vid? Vår relativt stora familj-tv i vardagsrummet är 65 tum. Du får väl mäta upp på väggen och se hur stort det känns?

• Anonym (J)

Ja de räcker. En helt vanlig tv. Man behöver väl ingen bioduk heller 

• Anonym (tvtvtv)

Jag sitter drygt 190 isch cm från min tv och jag har en 55 tum curved. ser hur bra som helst.

• Anonym (V)
    Anonym (Calle) skrev 2025-01-28 19:20:33 följande:

Hur stor tv är du van vid? Vår relativt stora familj-tv i vardagsrummet är 65 tum. Du får väl mäta upp på väggen och se hur stort det känns?

Har inte haft en tv sedan jag flyttade hemifrån för 7 år sedan. Är van vid en iPad. Så är inte bortskämd vid stor bild direkt
  • Anonym (P)

Hur stort rum har du? Hur nära kommer du att sitta? Det är avgörande.

• Anonym (V)
    Anonym (P) skrev 2025-01-28 19:33:54 följande:

Hur stort rum har du? Hur nära kommer du att sitta? Det är avgörande.

Ska flytta nu om 2 månader så vet inte var jag ska ställa soffan ännu. Men det är ett litet rum
  • Anonym (Tant)

Jag har levt med en 14-tums tjock-tv placerad tre meter från soffan. Det gick an, men det blev mycket bättre när vi fick en 25-tums.

Nu har vi en 55-tums. Jag hade helst velat ha en lite mindre men min sambo vill helst ha en större.

Svar på tråden Tv, hur stor