• Anonym (F)

Gjorde jag fel som inte hörde av mig?

I somras fick jag kontakt med en kille via app och vi fastnade båda för varandra direkt och allt var så fint. Plötsligt börjar han bete sig konstigt, som att det går för fort fram, trots att det är han själv som varit den mest intensiva av oss. Vilket gör att jag backar. Jag hade i det läget starka känslor för honom redan och var ärligt talat förälskad trots att vi inte ens setts och han betedde sig likadant tills han typ fick kalla fötter eller nåt. 

Det hela mynnade ut i att kontakten mellan oss blev allt glesare, men vi hade båda svårt att släppa den helt. Ibland hörde jag av mig, ibland han. Till slut ledde det ändå till ett möte. Efter mötet var vi båda rätt avvaktande ett tag, eller försiktiga snarare. Skrev vänskapligt men sporadiskt. Sen helt plötsligt ökade kontakten igen och blev intensiv. Vi träffades på nytt, hade sex den gången. 

Han verkade lite osäker efter att vi haft sex och frågade om jag var nöjd, vilket jag jakade till, men det var som att han inte riktigt trodde mig för att jag inte lät övertygande (jag kom inte under akten). Enligt honom hade jag gett honom mersmak. 

Men sedan dess har ingen av oss hört av sig. Jag har hållit mig borta för att inte bli avvisad och hans anledning vet jag inte. Jag tänker dock på honom ofta och hade gärna träffat honom igen, men som sagt vill jag inte bli sårad. Är jag bara en fegis som håller mig undan av den anledningen? 

• Svar på tråden Gjorde jag fel som inte hörde av mig?
  • Anonym (W)

Han är inte intresserad av dig.

• Anonym (M)

Hur länge sen är det ni träffades eller hördes något sist?
    Du kan väl skicka iväg ett mess, skriva att du tänkt på honom och fråga om han vill försöka att träffas igen. Ja det är jobbigt om du skulle bli avvisad men då vet ju åtminstone och kan gå vidare i livet

• Anonym (F)
    Anonym (W) skrev 2025-01-27 20:53:24 följande:

Så kanske det är. Men du hade gärna fått svara mer uttömmande och motivera ditt svar ändå. När man skriver sådär kortfattat låter det mest som att man bara vill vara elak. 
  • Anonym (M)
    Anonym (W) skrev 2025-01-27 20:53:24 följande:

Killen kanske tänker samma om TS
  • Anonym (Mess)

Testa att messa i enkelhet, så du får veta om intresse finns.

• Anonym (F)
    Anonym (M) skrev 2025-01-27 20:55:20 följande:

Hur länge sen är det ni träffades eller hördes något sist?
    Du kan väl skicka iväg ett mess, skriva att du tänkt på honom och fråga om han vill försöka att träffas igen. Ja det är jobbigt om du skulle bli avvisad men då vet ju åtminstone och kan gå vidare i livet

En månad sedan. 
  • Anonym (M)
    Anonym (F) skrev 2025-01-27 20:57:23 följande:
    En månad sedan. 
    På tal om kortfattade svar?
  • Anonym (F)
    Anonym (M) skrev 2025-01-27 20:58:52 följande:
    På tal om kortfattade svar?

Haha, sorry. Tänkte på det själv när jag hade postat det. :) 

Hur som helst har det varit lite det som varit vår grej, att det kan gå lång tid utan att vi hörs och sen är det plötsligt nån av oss som hör av sig och så drar det igång igen. Jag vet inte hur det är för honom, men jag har svårt att släppa det. Det vi hade precis i början var magiskt. Jag vet att jag skulle kunna falla för honom sådär igen ifall han bara gav mig något att haka upp det vid. Men efter den gången har jag hållit tillbaka. 

• Anonym (man)

Jag tror att de flesta män tar kontakt om de är intresserade, och att en man som inte tar kontakt nog inte är så intresserad. Det baserar jag på hur jag själv funkar, och vad jag förstått från manliga vänner under vuxenlivet (jag är 43 nu). Så sannolikt är han inte så intresserad skulle jag säga.

• Anonym (F)
    Anonym (man) skrev 2025-01-27 21:10:39 följande:

Jag tror att de flesta män tar kontakt om de är intresserade, och att en man som inte tar kontakt nog inte är så intresserad. Det baserar jag på hur jag själv funkar, och vad jag förstått från manliga vänner under vuxenlivet (jag är 43 nu). Så sannolikt är han inte så intresserad skulle jag säga.

Okej, tack för din input, lite så jag tänkt också och därav valt att hålla mig avvaktande. 
Svar på tråden Gjorde jag fel som inte hörde av mig?