Gjorde jag fel som inte hörde av mig?
I somras fick jag kontakt med en kille via app och vi fastnade båda för varandra direkt och allt var så fint. Plötsligt börjar han bete sig konstigt, som att det går för fort fram, trots att det är han själv som varit den mest intensiva av oss. Vilket gör att jag backar. Jag hade i det läget starka känslor för honom redan och var ärligt talat förälskad trots att vi inte ens setts och han betedde sig likadant tills han typ fick kalla fötter eller nåt.
Det hela mynnade ut i att kontakten mellan oss blev allt glesare, men vi hade båda svårt att släppa den helt. Ibland hörde jag av mig, ibland han. Till slut ledde det ändå till ett möte. Efter mötet var vi båda rätt avvaktande ett tag, eller försiktiga snarare. Skrev vänskapligt men sporadiskt. Sen helt plötsligt ökade kontakten igen och blev intensiv. Vi träffades på nytt, hade sex den gången.
Han verkade lite osäker efter att vi haft sex och frågade om jag var nöjd, vilket jag jakade till, men det var som att han inte riktigt trodde mig för att jag inte lät övertygande (jag kom inte under akten). Enligt honom hade jag gett honom mersmak.
Men sedan dess har ingen av oss hört av sig. Jag har hållit mig borta för att inte bli avvisad och hans anledning vet jag inte. Jag tänker dock på honom ofta och hade gärna träffat honom igen, men som sagt vill jag inte bli sårad. Är jag bara en fegis som håller mig undan av den anledningen?