• Anonym (Övrigt)

Om du fick lov att ha sex med någon annan?

En fråga till kvinnor i förhållande här. Om du fick lov av din man att ha sex med någon annan man - skulle du ta chansen? Det behöver inte nödvändigtvis handla om någon form av cuckoldgrej utan du väljer själv hur du vill genomföra det hela. Helt ensam med den andra mannen eller att din man är med som åskådare. Det är ditt val. Det kanske är så också att det här är enbart ensidigt och innebär inte nödvändigtvis att han skall få ha sex med en annan kvinna.

Vad skulle du ha för kriterier på den andra mannen? Personlighet, sätt, utseende osv....berätta

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du fick lov att ha sex med någon annan?
  • Anonym (Morgonbris)

Jag anser att svaret kan vara åldersberoende (förutom relationsberoende)

Som ung och älskande- nej aldrig i livet.

Som åldrande som inser att det snart kanske är slut med att göra nya erfarenheter- ja tack!

Det allra viktigaste är att han uppskattar den kvinna han har framför sig och vill se till att hon njuter. En man som blir lycklig av hur hon smakar, doftar, fuktas är den mannen som får göra allt.

I övrigt måste han vara renlig, ha glimten i ögat och kunna hålla en hemlighet. Passar man sedan inte ihop sexuellt lär det märkas, då är det bara att ursäkta sig och leta vidare. 

• Anonym (Sofia)

Nej. Jag helt helt ärligt fullkomligt ointresserad av andra män. Jag har hittat min själsfrände och bäste vän som jag efter många år är lika attraherad av som när vi var nykära, och sexlivet har alltid varit underbart. Finns ingen anledning för mig att vilja vara med någon annan.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Ztiff2
    Anonym (Övrigt) skrev 2025-01-27 14:03:59 följande:
    Om du fick lov att ha sex med någon annan?

En fråga till kvinnor i förhållande här. Om du fick lov av din man att ha sex med någon annan man - skulle du ta chansen? Det behöver inte nödvändigtvis handla om någon form av cuckoldgrej utan du väljer själv hur du vill genomföra det hela. Helt ensam med den andra mannen eller att din man är med som åskådare. Det är ditt val. Det kanske är så också att det här är enbart ensidigt och innebär inte nödvändigtvis att han skall få ha sex med en annan kvinna.

Vad skulle du ha för kriterier på den andra mannen? Personlighet, sätt, utseende osv....berätta

Min tjej gör precis detta, ligger med andra utan cuck relaterat :) berättar och får bilder ibland 
  • Mammaa44

Är generellt inte så imponerad av män ???? älskar maken men skulle inte frivilligt beblanda mig med föer 

• Anonym (Jag)

Jag har redan den möjligheten, men håller inte på så om jag är i en relation. Det funkar inte för mig känslomässigt att "svika" min partner så hur ok han än är med det.

• Anonym (Nej tack till garderobsgay man)

Hade aldrig varit tillsammans med en cuck utan självrespekt med såna önskemål. Sjukt. 

• Anonym (Maggan)

Jag och min man har ett par bulls som har sex med mig medan han tittar på och onanerar eller filmar. Det är två mycket välutrustade och vältränade killar. Min man är ganska normalt utrustad och tänder enormt på att se mig med dessa. Jag får njuta av rejäl utrustning och härliga och vackra kroppar. Detta har avsevärt förbättrat sexlivet mellan mig och min man på alla sätt! 

Våra kriterier för andra män är just vältränade och rejält välutrustade. De måste naturligtvis vara trevliga och ha social kompetens också. Jag träffar dem aldrig ensam. Det är inte intressant. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (T)

Självklart skulle jag göra det! Även fast min man är fantastisk på många vis. Däremot är han inte så hårdhänt som jag hade önskat, så ett riktigt råknull hade jag absolut tagit chansen att få. 

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (T) skrev 2025-01-28 12:28:31 följande:

Självklart skulle jag göra det! Även fast min man är fantastisk på många vis. Däremot är han inte så hårdhänt som jag hade önskat, så ett riktigt råknull hade jag absolut tagit chansen att få. 

Jag gillar också hårt Tungan ute
  • Anonym (Juni)

Om min man skulle föreslå något sådant skulle jag tro att han blivit knäpp. Alternativt att han vill göra slut och försöker få mig att tappa intresset för honom, eller att han själv ligger med någon annan. Nej tack.

• Agda90

Nej, det skulle aldrig vara något för mig. Tillfälligt sex ger mig för lite. Det tog tid och en del träning innan sexet med min man blev så fantastiskt som vi har det. 

• Anonym (Demisexuell kvinna)

Det är inte intressant och ingenting som jag skulle vilja göra eller skulle tycka om. När jag är i ett förhållande är det den partnern jag tänder på och ingen annan.

• Anonym (xxx)

Varför tror jag att det är Alfahannen som vill få bevis på att vi kvinnor är "slampor?" Känner igen texten.  

Svar på tråden Om du fick lov att ha sex med någon annan?