-
-
Svar på tråden IVF-klinker i Göteborg
-
Hej! Bara av nyfikenhet, varför vill ni inte tillbaka till Nordic IVF? Vi har precis avslutad en cykel hos dom nu, och ruvar på ett embryo:).
-
Dels bemötandet från vissa läkare, dels brister i journalföring/informationsöverföring som drabbade oss på olika sätt.Siriit skrev 2025-01-26 19:20:18 följande:
Hej! Bara av nyfikenhet, varför vill ni inte tillbaka till Nordic IVF? Vi har precis avslutad en cykel hos dom nu, och ruvar på ett embryo:).
-
Vad tråkigt att höra! Jag hoppas ni hittar en klinik och läkare som ni trivs med :)
-
Jag var patient hos Göteborgs Ivf klinik från slutet av 2020 till feb 2022,Jag tyckte de gav mig bra information om behandlingschanser, de var trevliga och medkännande. Jag uppskattade att de provade olika protokoll och läkemedel under de fyra stimuleringar och ägguttag jag gjorde hos dem. Själva ägguttagen upplevde jag som trygga och lugna. Kompetent personal. I mitt fall uppkom lite oväntade situationer ( som berodde på den donerade sperman och inte på kliniken) och de hanterade det bra och jag fick alltid bra återkoppling från läkaren via barnmorskan.
Jag blev tyvärr inte gravid, men det har nog mer med mina små chanser att göra, då jag har lågt amh och var 38år. Kliniker utomlands gav mig inte heller så stora chanser, men jag fick tillslut barn via äggdonation.