• Anonym (Kvinna 44)

Osäker på nye killen. Redflags?

Som rubriken lyder så har jag träffat en på många sätt härlig man, han 46, jag 44.
    ...om det nu spelar roll...
    har börjat märka lite saker som jag ändå reagerat lite på.
    han pratar mkt om sig själv och sitt, jag ställer följdfrågor men han frågar extremt lite om mig, som att han inte är intresserad av mig som person. 
    Han har Varit förlovad tre ggr och sambo minst lika många ggr, hab Ville inte säfa hur många fler han bott med...men jag hör att många relationer har inletts och avslutats.
    en annan grej är att Hans umgänge består av till främsta del kvinnor I yngre 30-årsåldern. Ett par av dessa har han dejtat tidigare, men det har övergått i bekantskap. Han har varit ärlig med det, visst, men när han frågade om jag ville med på ett träningspass som en av hans vänner höll i, som jag senare fick veta att han dejtat, så kändes det sådär. Alla hans ex har varit 10-15 år yngre Och många har kommit och gått. 

är det bara jag som börjar ana redflags?

• Svar på tråden Osäker på nye killen. Redflags?
  • Anonym (b)

hur orkar man vara med någon som inte är så värst intresserad av en?

• Anonym (Kvinna 44)
    Anonym (b) skrev 2025-01-26 17:20:08 följande:

hur orkar man vara med någon som inte är så värst intresserad av en?

Det är just det jag håller på att närma mig här. Han kan visa intresse i form av att han vill göra saker med mig, men som sagt...frågar mig inte så mkt om mitt liv och så. 
    men berättar mkt om sig själv. Så jag antar att jag blir lite förvirrad, ena stunden känns det som att det finns något slags intresse, andra gånger gör det inte det.

• Anonym (Granbarr)

Bara det han faktiskt berättar får mig att se röda flaggor.  En relation med honom kommer högst troligt inte hålla särskilt länge även om man flyttar ihop samt är risken överhängande att relationen är stormig med tanke på alla tjejer han har omkring sig...

Jag skulle inte inleda något med honom , för mig känns han inte varken stabil eller pålitlig. 

• Anonym (Kvinna 44)
    Fjäril kär skrev 2025-01-26 17:33:09 följande:

Frågan är om du vill bli en i raden av hans ex? Vilket är högst sannolikt.....

Nej tack.... han har varit singel från ett tvåårigt förhållande i ett halvår också.... inte jättekonstigt kansk, men jag vet inte....
  • Fjäril kär
    Anonym (Kvinna 44) skrev 2025-01-26 17:40:50 följande:
    Nej tack.... han har varit singel från ett tvåårigt förhållande i ett halvår också.... inte jättekonstigt kansk, men jag vet inte....
    Dom flesta av hans förhållanden verkar inte hålla längre än så ... det säger ganska mycket om hans röda flaggor 
  • Anonym (Jo)

Alldeles för mycket röda flaggor.

Svar på tråden Osäker på nye killen. Redflags?