Hur starka graviditetstest bim +3?
Hej!
Hur starka streck hade ni på graviditetstestet när ni var cirka bim +3?
Hej!
Hur starka streck hade ni på graviditetstestet när ni var cirka bim +3?
Jag hade svagt positivt bim + 3 . Men har haft en bra ökning sedan dess. Är ändå orolig att något är fel. Hur ser det ut för dig?
Hej!
Tack för svar! Sett ganska likvärdigt ut tycker jag. 🤔 Tänkte avvakta två dagar eller något och testa igen.
såhär ser mitt ut . Observera att de två första testen är tagit på bim och bim +2 . och de två sista bim +4 och +5.
jag misstänker själv att det är en dålig/konstig ökning.
har du tagit fler test?
Hej!
Nej, inte än! Tar om nån dag igen tror jag. 😅 Usch, det känns så stressande då min senaste graviditet var ofostrig och började på ett liknande sätt. Händer inget på två veckor så ska jag försöka boka in ett vul för att kolla om det finns något denna gången.
såhär ser mitt ut . Observera att de två första testen är tagit på bim och bim +2 . och de två sista bim +4 och +5.
har du tagit fler test?
har du tagit fler test?
Hej! Än så länge går det bra tror jag! När jag testade två dagar senare så var teststreck lika starkt som kontrollstreck.
jag har fått ett tidigt UL denna veckan, går in i v 7.
mina symtom har kommit och gått en del, så känner stor oro ändå.
hur har det gått för dig?
Hej! Än så länge går det bra tror jag! När jag testade två dagar senare så var teststreck lika starkt som kontrollstreck.
jag har fått ett tidigt UL denna veckan, går in i v 7.
mina symtom har kommit och gått en del, så känner stor oro ändå.
hur har det gått för dig?
Hej!
Nu har jag gjort vul och fått se ett foster med tickande hjärta. Känns bättre nu, men är ändå rädd att något händer. 😅😊