• Anonym (MR D)

Du kvinna med tankar kring undergivenhet.

Min frågeställning riktar sig till er kvinnor som inte lever i, eller har en relation där ni får utlopp för eller lever ut en önskad roll eller fantasier runt att vara undergiven under den sexuella akten. Vilken eller vilka känslor, tankar är det som driver era fantasier och vilka är starkast när det kommer till lydnad, fostrande hand, känslan av att vara den underkastade, känslan av att mannen leder er, styr er, och dominerar er både mentalt och fysiskt igenom den sexuella akten?

• Svar på tråden Du kvinna med tankar kring undergivenhet.
  • Anonym (MR D)
    Anonym (Black Widow) skrev 2025-01-25 12:53:43 följande:

Du kan läsa massor om detta på www.sexnoveller.se eller på www.darkside.se

Tack! Kanske var jag vag i mitt val av frågeställning. Jag har mycket djup kunskap och erfarenhet inom ämnet från mitt eget liv, partners, samt genom min nuvarande vän som jag är något av en mentor för. Jag var intresserad av att få en vidare bild från kvinnor som enbart berört dessa tankar och fantasier utan att leva ut dem i någon form av strukturerade sessioner. 

Lite för att få en bättre bild från dem som mentalt ligger i gränslandet, gillar vissa inslag av att tillfälligt bli styrd, anvisad, vägledd. När går det från en allmän önskan om att mannen skall ta mer initiativ (vilket är ett brett begrepp) till mer konkreta fantasier som kanske inte alls leva ut men där en vilja finns att leva ut dem. Hur tankarna går speciellt från dem som inte är välbekanta med darkside och inte tidigare tänkt på detta ur ett perspektiv av att lockas av tanken att vara undergiven. Ja kanske för filosofiskt ;) men nu har jag ventilerat min undran i alla fall.

Svar på tråden Du kvinna med tankar kring undergivenhet.