Rakade kön
Är det något som vet om äldre kvinnor gillar rakade kön på yngre medelålders män?
Är det något som vet om äldre kvinnor gillar rakade kön på yngre medelålders män?
Ja förmodligen någon.
Det tror jag, vem vill ha en massa hår där nere ?
Jag tycker det är avtändande när
män rakar sig mer än i ansiktet. Just där nere blir det stickigt snabbt också och det är ju rätt obehagligt för en.
Inte!
Påminner mest om jättebebisar.
Jag tycker det är avtändande när
män rakar sig mer än i ansiktet. Just där nere blir det stickigt snabbt också och det är ju rätt obehagligt för en.
Här skriver folk att de vill ha hår vid könet! Men hur mkt stämmer den med verkligheten! Känns mer som att många runt 50 ansar sitt könshår hellre än vara ren rakad! Kan det vara så?
Här skriver folk att de vill ha hår vid könet! Men hur mkt stämmer den med verkligheten! Känns mer som att många runt 50 ansar sitt könshår hellre än vara ren rakad! Kan det vara så?
Såklart, sen gillar dem ju att slicka där bak också ;)
Möjligt.
Är det en procentsiffra du vill ha eller bara ett JA eller NEJ?
Är det en procentsiffra du vill ha eller bara ett JA eller NEJ?
Finns ju alltid olika tankar om allting
men det är ju inte så ovanligt att
att raka sig, så därför måste det finnas någon pervers eller
totalt oerfaren kvinna som inte vet hur en man skall se ut
mellan benen
samma sak gäller kvinnor
finnsinget så osexigt som ett rakat kön
Jag tycker könet ska vara hårfritt
Svaren du får på din fråga, vad gör dom för dig, med ditt liv...Är det viktigt?
Inte!
Påminner mest om jättebebisar.
Nu är jag definitivt inte "äldre", men jag föredrar icke-rakade jag... och jag lär ju inte magiskt ändra uppfattning om det bara för att jag blir äldre. Trimmat - ja, helst, men inte renrakat.