• Vilma8475

BF 2025

Hejsan fick reda på nyårsafton att jag väntar en liten. Snopen men otroligt glad. BF i juli. Mitt andra barn men skiljer 10 år så känns som om jag glömt allt sedan dess! Hade varit kul att pratat med andra blivande mammor o gå igenom detta tillsammans! Både funderingar o annat. Man måste inte föda i juli utan egentligen när som under året 2025! Välkommen in o dela med dig! 

• Svar på tråden BF 2025
  • NassaNisse

Hallå! 

grattis till graviditeten 🥰

jag känner igen med i det du säger :) 
    jag och min sambo fick veta att vi väntar smått igår! Och jag har också en tjej sen tidigare som är 11 år. också rädd att man har glömt bort och är ju som en förstföderska igen 

• DontBlink

Grattis till graviditeten!

Hakar gärna på här!

Nyligen plussat efter missfall i juli -24. Har bf 6 oktober, på vår bröllopsdag. Glad Blir barn nr 2, har en blivande 12-åring här hemma. Känns lite skumt att "börja om" igen, men samtidigt rätt skönt ändå att nr 1 är så pass självgående.

• NassaNisse

Jag förstår vad du menar! 

Min lycka blev dock kortvarig då mina graviditetstest har blivit svagare och svagare och har nu försvunnit. På digitalt har jag fått inte gravid så inväntar missfall och blödning här? den borde väl komma vilken dag som helst hoppas jag! 

Andra tidiga missfallet på rad men jag får väl se det som att jag iaf kan bli gravid då min livmoder legat i vila i nästan 11 år så?. Men såklart är jag väldigt ledsen! 

jag önskar dig all lycka!! Och hoppas jag kan återkomma och bolla med dig ang att ha sånt glapp mellan första och andra barnet <3 

Svar på tråden BF 2025