• Robban27

Frugan tror jag har en relation med en vikarie, vad ska jag göra?

Under en längre tid så har vi haft en vikarie på jobbet. Denna vikarie och jag går ofta till sibylla för att ta en korv o mos på sibyllas på lunchen ibland. Jag kommer ofta hem med mos på jackärmen och nu tror frugan att jag ger honom runk under sibylla borden, mitt på ljusa dan! Jag förnekar då ju detta då ja inte tar del av den homosexuella kulturen. Nu skriker hon också mycket om nätterna okontrollerat, kanske på grund av detta? Dela gärna åsikt tack
    Ps nu har frugan slutat med att kasta alla kuddar nästa är nog  ölglasen 

• Svar på tråden Frugan tror jag har en relation med en vikarie, vad ska jag göra?
  • Anonym (E)

Hon är sjuk i huvudet, i lekmannatermer.

• Anonym (E)
    Robban27 skrev 2025-01-22 19:39:43 följande:

Men ska man ge upp efter 30 års giftemål

Näe inte bara rakt av så klart. Men det låter som att hon har en del att söka hjälp för, om man säger så. Hon är osäker på relationen, frågan är varför. Det låter helt vansinnigt att ur tomma intet inbilla sig att ens straighta man skulle runka av en manlig kollega. Men skrikandet måste du sätta ner foten om, det är inte ok.

Hon kanske går igenom en psykos....?
  • Anonym (Ollie)

Heter frun möjligtvis Agneta? Den här tråden påminner om en viss användare på FB som postat ofta där om sina stora problem med sin psykotiska, skogstokiga fru vid namn Agneta?

• Robban27

Jag har föreslagit att hon borde skaffa en psykolog men då låste hon in mig på toaletten och står i denna stund och håller igen dörren för mig

• Anonym (E)
    Robban27 skrev 2025-01-22 19:57:19 följande:

Jag har föreslagit att hon borde skaffa en psykolog men då låste hon in mig på toaletten och står i denna stund och håller igen dörren för mig

Ts, du behöver ringa polisen om hon låser in dig på toaletten. Hon verkar psykiskt sjuk, och det är inte ens att jag försöker skämta på något sätt. Hon skulle antagligen behöva åka till psykakuten, polisen kan kanske hjälpa dig med det.
  • Anonym (Tallrik och gaffel)

Med den knappa informationen så är min reflektion att det finns många saker i denna historia som inte kommer fram och att det ligger andra saker som hänt under åren som inte heller nämns

Ingen anklagar någon för otrohet ur tomma intet såvida inte partnern är nån som slår ihjäl sin partner. Och det kan vi nog raskt lägga åt sidan.

Så.. korten på bordet här om vi ska ha en chans att kunna ge nån vettig reflektion.  

Antingen är du det rövhål som antyds lr att kollegan egentligen är en kvinna eller så finns det mer saker som inte kommer fram och att det finns fog för anklagelserna ur ett längre perspektiv 

• Robban27

Nej Agneta heter hon inte men om det är en liknande situation så kanske man borde gå in och kolla lite

• Robban27
    Anonym (Tallrik och gaffel) skrev 2025-01-22 19:59:14 följande:

Med den knappa informationen så är min reflektion att det finns många saker i denna historia som inte kommer fram och att det ligger andra saker som hänt under åren som inte heller nämns

Ingen anklagar någon för otrohet ur tomma intet såvida inte partnern är nån som slår ihjäl sin partner. Och det kan vi nog raskt lägga åt sidan.

Så.. korten på bordet här om vi ska ha en chans att kunna ge nån vettig reflektion.  

Antingen är du det rövhål som antyds lr att kollegan egentligen är en kvinna eller så finns det mer saker som inte kommer fram och att det finns fog för anklagelserna ur ett längre perspektiv 

Jag skulle inte säga att jag är något rövhål. Det har varit bra mellan oss förens nu på sistone. Det har aldrig varit några gigantiska utbrott men det kanske har lite med att göra med att dottern ska lämna oss.
  • Robban27

Nu har hon lugnat ner sig och vi har haft en bra diskussion men hon vill inte att jag ska gå och äta på sibylla mer är detta okej 

Svar på tråden Frugan tror jag har en relation med en vikarie, vad ska jag göra?