• Leonit

Jag känner mig inte som mig längre

Hej
    jag har ett problem, killen jag är med nu. Tycker att allt jag gör Är jobbigt. jag har uttryckt hur jag vill göra och hitta på saker med honom. varje gång vi är ute tillsammans verkar han helt uttråkad och irriterad och vara med mig. De kan va allt från att handla till att jag behöver gå till apoteket och hämta medicin. När jag tagit upp att jag vill göra saker tillsammans med honom och att jag saknar initiativ från honom, då svarar han med att de går ju inte du planerar hela tiden saker. när jag låtit de gå ett par månader, ser jag inte något iniativ från honom. I början av förhållandet hade vi fantastiskt sex liv. Vi har fortfarande sex rätt ofta, men har börjat märka att han bara bryr sig om sin egna njutning nu. 

han har precis börjat skolan och kommer försent och försover sig redan. Jag ringer varje morgon för att se så att han vaknat. Han utryckre hur jobbigt han tycker att de är och att han ej pallar prata i telefon med mig. jag började gråta och förklarade att jag inte vill vara med en kille som pratar med mig på detta sätt, han säger gör slut då, alla problem i förhållandet är mitt fel, jag gör fel absolut , men det har kommit till den punkt jag mår dåligt över att vara 
  • Svar på tråden Jag känner mig inte som mig längre
  • Anonym (M)

Vet inte riktigt vad din fråga är men min spontana tanke är att hans beteende kan tyda på depression. Oavsett om han är sjuk eller ej så hade jag aldrig pallat det du beskriver i längden

• Lynx123

Du förstår väl att han inte gillar duäig särskilt mycket längre? Dags att gå vidare...den här jeppen mår du ju verkligen inte bra av.

• Robban27

Jag förstår vad du menar, min fruga har på senaste också förändrats och fokuserar mer på sig själv. Jag vet inte vad jag ska göra mer men jag tror det bästa är att försöka prata.

Svar på tråden Jag känner mig inte som mig längre