Blir du hungrigare, eller blir du mätt?
Vi har en jädrans osynk i vår sexlust jag och min fru. Det brukar ju heta att "sex föder mer sex". Alltså om man har sex (och njuter) så vill man bara ha mer. Att sexlusten förstärks. Eller något sådant.
Men min fru funkar precis tvärtom. När vi har sex så är hon "mätt" ett bra tag efteråt. Det kan ta en månad eller två innan hennes sexlust vaknar till liv igen. För mig är det raka motsatsen. Sex föder en hunger efter mer.
Så det här har lett till att jag inte vill ha sex längre. Det väcker ju "odjuret" i mig som bara vill ha mer. Och med mer så pratar jag om kanske två gånger i veckan. Inte mer än så. Men med en fru som fått vad hon behöver för de närmate två månaderna så leder det här bara till frustration för mig. Hon är totalt ointresserad och jag vill inte ha sex med någon som ställer upp. Det här leder till att jag undviker sex. Och de gånger hon gör försiktiga (och knappt märkbara) försök till att inleda något som glider jag undan numera.
Det är helt enkelt inte värt det. Det är inte värt att ha sex en gång varannan månad.
Hur är det med er andra här? Väcker sex er hunger efter mer eller blir ni "mätta" för ett bra tag framöver? Hur hade ni gjort i mitt ställe?