• Anonym (M)

Normaltight

Vad är skönast För er killar? Normaltight eller tight fitta? Min sambo sa när jag frågade att jag var normaltight? det jobbiga är att han verkar gilla när jag inte är upphetsad Och de är torrt och trängre, samt att jag ska knipa medans :( 

• Svar på tråden Normaltight
  • Anonym (Trånga)

killar gillar trånga fittor.

men skit i vad hab tycker. Säg nej, det är nt skönt För dig.

knip inte utan njut.

hans kuk är säkert normalstor, eller?

• Anonym (M)
    Anonym (Trånga) skrev 2025-01-21 01:00:08 följande:

killar gillar trånga fittor.

men skit i vad hab tycker. Säg nej, det är nt skönt För dig.

knip inte utan njut.

hans kuk är säkert normalstor, eller?

Njuter inte de minsta? vill bara att de ska vara över varje gång 
  • Anonym (Natalie)
    Anonym (M) skrev 2025-01-21 01:12:39 följande:
    Njuter inte de minsta? vill bara att de ska vara över varje gång 

Varför har du sex med honom då? Är det inte bättre att lämna om det är så dåligt? Visst kan det hända att man vill att det ska vara över om man är trött eller inte riktigt på humör men det ska ju verkligen inte behöva vara så varje gång. 

Förresten betyder säkert normaltight olika för olika personer så det är nog svårt för killar här att svara på. 

• Anonym (Anna)

Varför funderar man ens på detta tänker jag...
    Har du besvär av din fiffi? Annars är denju bra att ha.

Anser någon att någon är slappna taight så är det bara onödigt att påpeka.

Sålänge man njuter av sexet och saliven fungerar det underligt. 

Din partner verkar vara väldigt ocharmig.
    Hade min partner satt på mig när jag är torr så hade jag gått sönder, dumpat honom .
    Är du slapp enligt honom så är ju hans för liten...

• Anonym (B)

Vad är normal tight och när är man utanför normal gränserna?

• KimLinnefeldt

Han vill att du inte ska vara så upphetsad och våt, för att det ska bli skönare för honom, fast du inte alls vill.

Vad är det sånt kallas nu igen..

Hm...

Jo: Våldtäkt!

• beli
    Anonym (M) skrev 2025-01-21 00:32:13 följande:
    Normaltight

Vad är skönast För er killar? Normaltight eller tight fitta? Min sambo sa när jag frågade att jag var normaltight? det jobbiga är att han verkar gilla när jag inte är upphetsad Och de är torrt och trängre, samt att jag ska knipa medans :( 

Du behöver kanske vara ensam ett tag (utan nån pojkvän) och lära känna dig själv först?

Lyssna på Marika Smiths podd Sex på riktigt.

Läs: www.umo.se/sex/regler-och-lagar-om-sex/

och: www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/allt-om-sex/
  • Hjelm

För det första är ju det här med tajthet en helt subjektiv uppfattning. Det handlar lika mycket om personlig "smak" och uppfattning kring vad tajt innebär som vem det är som känner efter (killens storlek). Samma vagina känns heller inte likadan i varje samlag; det handlar till viss del om hennes teknik men också förmåga att bli våt, vilka ställningar man använder, var hon befinner sig i menscykeln...

Så hur tajt du är kan man inte säga ett generellt svar om.

Däremot vet du att din partner klagar på ditt underliv och föredrar när du är torr och inte verkar upphetsad. 

Är det en person man vill ha ett sexliv med? Nej!

Du vill ha en man som åtrår och njuter av dig som du är, bryr sig om och går igång på din njutning!

• Anonym (momo)

Hur torrt kan vara skönt förstår jag inte, det borde ju snarare göra ont. Oavsett så är det inte alls bra att din sambo föredrar att du inte är upphetsad under sex. Själv hade man ju avbrutit sexet direkt om man fick minsta känsla av att den man låg med inte var kåt. Han låter obehaglig och jag tycker inte att du ska ligga med honom alls. 

Om du själv känner att du har svaga muskler där nere och inte känner av kuken när du har sex och/eller har svaga orgasmer så brukar knipövningar hjälpa. Du kan googla hur man gör. Överlag vore det säkert nyttigt för dig att tänka mer på vad som känns skönast för dig och mindre på killen, åtminstone tills du träffat en kille som bryr sig lika mycket om dig som du bryr dig om honom! 

• Anonym (Ej bråttom)

Hade inte min partner varit "Large" till "XL" , så skulle sexet varit 5-10 sekunder, nu kan vi ha skönt i 30-40 minuter, tills vi är helt slut.

Svar på tråden Normaltight