• Anonym (Romantikern)

Killar, vad skulle ni uppskatta...

Man pratar ju ofta om vad killar kan göra för tjejer när det kommer till romantik och visa att man älskar och uppskattar sin partner. 
    Allt ifrån spontana överraskningar med blommor, små presenter, laga en middag med tända ljus etc.

Men vad skulle ni killar vilja att vi tjejer gör för att visa att vi älskar och uppskattar er? Vad ser ni som romantiska handlingar?

Jag tänker då inte en avsugning eller liknande, utan vad mer kan en tjej göra som ni skulle känna er älskade och bli glada av? 

• Svar på tråden Killar, vad skulle ni uppskatta...
  • Anonym (Ride, Sally ride)

En rejäl oljemassage som fortsätter med sex har ingen man blivit ledsen av enligt min erfarenhet.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man)
    Älskar när min hustru kliar mig på ryggen när vi lagt oss.

Att bli välkomnad hem från jobbet med ett leende och en kyss.

Överraska mig med ett restaurang besök, med barnvakt fixad.

Låta mig åka och fiska med kompisar en hel dag utan att låta mig få dåligt samvete.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Göra saker ihop)

Vi gillar att göra tråkiga saker ihop. Tex. Om jag lagar mat så uppskattar jag om du pratar med mig under tiden.

Egentid är viktigt, så om du väljer att prata med mig när jag lagar mat över egentid när du kunde haft egentid, det får mig att känna mig väldigt uppskattad.

Så givetvis inte offra din egentid hela tiden. Då blir det inflation i det. Men någon gång.  

Svar på tråden Killar, vad skulle ni uppskatta...