• Anonym (Varför)

Varför använder du Familjeliv?

Maniska troll, oseriösa ämnen, smutskastning, personangrepp, folk som försöker lista ut vem andra användare är, uselt fungerande sida, tekniska problem, noll säkerhet i systemet, extremt långsam moderering osv............

Vad är det som håller dig kvar här och gör att du inte går över till andra ställen som är betydligt mer fungerande? Är genuint nyfiken. Kolla bara hur tekniken och moderering fungerar på Flashback, försök spamma samma oseriösa trolltrådar som finns här så får du se hur länge ditt konto blir kvar :)

• Svar på tråden Varför använder du Familjeliv?
  • Anonym (ee)

Tidsfördriv. Inte längre stunder då knappt är några trådar värda att läsa. Jag håller inte med om Flashbacks förträfflighet men spenderar mer tid på mer seriösa forum ja.

• Anonym (von Tröögh)

Jag tror att halva världens befolkning kommer att börja stöta på mig och att grundlagar om sex kommer att stiftas om jag skriver här.

• Postman

Är här för lite tidsfördriv och hopp om seriösa diskussioner men spenderar mindre och mindre tid här numera för det har blivit så tråkig nivå på både trådar och skribenter de senaste åren/tiden. 

• Anonym (Moa)

Håller med Postman fullständigt.

• Anonym (Hen)

Jag tror några är stammisar här och haft det som rutin i många år att gå in på FL. Såg någon tråd som handlade om antal inlägg och några har varit här länge och har hiskligt många inlägg.

Dom bara gör som dom brukar göra. Människan lyckas oftast hamna i samma  rutiner.

Jag kan ärligt säga att jag gillar vissa diskussioner, men långt ifrån alla. Går in i dom trådarna som är intressanta.

• Anonym (Hm)
    Postman skrev 2025-01-18 16:30:21 följande:

Är här för lite tidsfördriv och hopp om seriösa diskussioner men spenderar mindre och mindre tid här numera för det har blivit så tråkig nivå på både trådar och skribenter de senaste åren/tiden. 

Tråkigt nog så har det blivit så.
  • Anonym (Miss Demeanor)

Den moraliska upprördheten över ett varierat sexliv kan vara underhållande och jag trollar inte ett dugg. Jag har bara roligare än de flesta och även mina kvinnliga vänner hade trillat omkull med infarkt om de fick veta min hemlighet.

Vissa saker kan man bara dela med män.

Snart är det vår igen och utepremiär. Solig

• Anonym (Hm)

En stunds avkoppling, men stunderna blir kortare och kortare. 

• Dimisi

Jag är den typen som hen beskriver i inlägg 5. Förr var det en hjälpsam och omtänksam stämning här. Jag har utvecklats som människa av det stöd men också motargument som jag har fått av användare här. Det finns fortfarande några användare (inte anonyma) vars inlägg jag läser med stor behållning. Men man får sålla bland mycket bittert och extremt skräp. Finns det något forum som är som Familjeliv var förr?

• Anonym (Mlöjk)

Vill gärna diskutera framförallt samhällsfrågor. 

Har du förslag på en annan sida? Kollat på Flashback några gånger men det känns överbefolkat av glin och rasister.

Svar på tråden Varför använder du Familjeliv?