• Anonym (Bitter)

Ge men inte få uppmärksamhet

Jag känner mig löjlig som önskar att min kille visade mer intresse. 

Tex jag studerar, han vet inte ens vilka ämnen. 
    Jag har pluggat hårt för ett prov jag skulle ha idag, något jag sagt flera ggr att jag ska ha. 
    Han vet att det var till provet jag åkte, men önskar mig inte ens lycka till när jag åker, eller frågar hur de gått när jag kommer hem. 

Detta trots att jag flera ggr uttryckt att jag behöver att han visar något intresse. 

Flera ggr senaste veckan har jag sagt att jag är besviken för att han ej uppmärksammat att jag städat en massa. Ändå noll uppmärksamhet..

Jag åker iväg några timmar med vårt barn idag kommer hem, åh han är sur? 
    För att jag inte uppmärksammat att han städat. 

Säger då att jag inte trodde vi gjorde sådant, då han ej uppmärksammar mig. 
    Fick då som svar att jag bestraffar honom alltså... 🥵 

Precis som han kan vara bitter om jag inte pratar om hans jobb med honom och ställer en massa frågor.  De går inte åt båda hållen.  

Blir tokig. Vet inte hur jag ska agera? 

• Svar på tråden Ge men inte få uppmärksamhet
  • Meddelande borttaget
  • Tukt

Det där kommer tyvärr inte bli bättre. Men du bör göra ett försök tillsammans med en familjeterapeut. 

• Anonym (dd)

Det hela verkar bara toxic. Han kan inte anstränga sig. Du vill ha uppmärksamhet för att du städar och nämner det flera gånger på en vecka?

Skulle säga familjeterapi men då måste båda vilja

• Anonym (Jo)

Familjeterapi

Så egoistiskt beteende av honom.

• Lynx123

Han verkar inte gilla dig särskilt mycket längre. Och inte du honom heller...

• Dexter dot com

Han är ju uppenbarligen inte så intresserad av dig och ditt liv . Pratar ni om det kommer han förmodligen lära sig att fråga saker men är du nöjd med någon som frågar för att du bett om det men egentligen tycker det är ointressant ?

När slutade han intressera sig för dig?

Svar på tråden Ge men inte få uppmärksamhet