• tacotruck

Jag är ful !

Som rubriken lyder jag kan inte ens se att jag är söt. Överviktig, konstiga ploppar (typ 3-4 st) i ansiktet som måste tas bort men jag har ej råd. Små bröst, glasögon och håret är på utväxt så ser ut som ett troll! Runt ansikte dubbelhaka. tycker alla andra är söta eller snygga men inte jag 

• Svar på tråden Jag är ful !
  • Anonym (Freja)
    tacotruck skrev 2025-01-17 11:57:51 följande:
    Jag är ful !

Som rubriken lyder jag kan inte ens se att jag är söt. Överviktig, konstiga ploppar (typ 3-4 st) i ansiktet som måste tas bort men jag har ej råd. Små bröst, glasögon och håret är på utväxt så ser ut som ett troll! Runt ansikte dubbelhaka. tycker alla andra är söta eller snygga men inte jag 

Allt det där går ju att ändra på bara man vill, men det kräver ju såklart arbete. Plopparna - sök vård och säg att de påverkar ditt mående negativt (om det gör det) eftersom de sitter i ansiktet. Det är inga stora dyra operationer som krävs, men kan såklart lämna ärr efter sig. Du får ta ställning till om det är värt ärren. Jag hade gjort det eftersom ärr går att sminka över.

Glasögon kanske kan bytas mot linser? Börja träna och äta bättre så löser det både övervikten och runda ansiktet. Träna hemma eller ute om gym är för dyrt. Kolla videos på YouTube för att få till bra övningar. YouTube även för tips med hår på utväxt. 
Svar på tråden Jag är ful !