• Anonym (Orolig)

Gravid med mensblödning

Hej,
    Plussade tidigare i veckan och igår började jag blöda. Har haft mensblödning sedan igår eftermiddag och det har fortsatt hela dagen idag. Har haft kontakt med barnmorska som säger att jag ska testa mig igen om två veckor. Är så orolig och vill bara veta nu om det är ett tidigt missfall eller om jag fortfarande är gravid. Finns det någon här som blödde i början men som ändå var gravid?

• Svar på tråden Gravid med mensblödning
  • Anonym (Orolig)
    Mammaa44 skrev 2025-01-22 08:41:40 följande:

Skickar en kram! 

jag går igenom exakt samma nu. Hur gick det för dig?

Tack! 
    Fick tyvärr "inte gravid" på cb digital igår. Så himla tråkigt och frustrerade men det var också skönt att få veta det nu. Hoppas verkligen att det går bättre för dig! När testade du positivt? 
  • Mammaa44
    Anonym (Orolig) skrev 2025-01-22 16:59:13 följande:

Tack! 
    Fick tyvärr "inte gravid" på cb digital igår. Så himla tråkigt och frustrerade men det var också skönt att få veta det nu. Hoppas verkligen att det går bättre för dig! När testade du positivt? 

I torsdags men testade negativt idag? ledsamt. Men kände ändå en lättnad att slippa oro

maken säger att Jag får välja om vi ska prova igen, vågar man ens det?

• Anonym (Orolig)
    Mammaa44 skrev 2025-01-22 19:53:51 följande:

I torsdags men testade negativt idag? ledsamt. Men kände ändå en lättnad att slippa oro

maken säger att Jag får välja om vi ska prova igen, vågar man ens det?

Är det ditt första barn? Jag känner att jag vill testa direkt igen men jag är så mycket mer orolig nu än vad jag var innan detta.. 
  • Mammaa44
    Anonym (Orolig) skrev 2025-01-22 20:16:29 följande:
    Är det ditt första barn? Jag känner att jag vill testa direkt igen men jag är så mycket mer orolig nu än vad jag var innan detta.. 
    det blir mitt fjärde isåfall.. graviditeten var inte planerad alls men modersinstinkterna kockade in direkt 

har du barn sen innan?

som mina tankar går nu så ska vi prova på en gång
  • Anonym (Orolig)
    Mammaa44 skrev 2025-01-23 06:47:14 följande:
    det blir mitt fjärde isåfall.. graviditeten var inte planerad alls men modersinstinkterna kockade in direkt 

har du barn sen innan?

som mina tankar går nu så ska vi prova på en gång
    Okej! Jag har en tvååring och jag trodde inte att jag skulle bli lika besatt av test och sånt den här gången men nu är man här igen 😅 Hoppas att det går bättre för oss nästa gång! Är ju kul med syskon ❤️
  • Mammaa44
    Anonym (Orolig) skrev 2025-01-23 08:51:16 följande:
    Okej! Jag har en tvååring och jag trodde inte att jag skulle bli lika besatt av test och sånt den här gången men nu är man här igen 😅 Hoppas att det går bättre för oss nästa gång! Är ju kul med syskon ❤️
    Ja har det är fantastiskt.. Jag har aldrig varit besatt av test och liknande, har bara försökt ha koll på ÄL för att undvika graviditet men det gick ju uppenbarligen sådär.. 

Har laddat ner nån app nu för att ha lite koll och tänkte ta och beställa hem lite ÄLtester så jag har och är redo när kroppen kommer igång igen nu. Känner mig inte alls gravid längre och har testat negativt så tänker att det bara borde vara att köra igång?
  • Anonym (Orolig)
    Mammaa44 skrev 2025-01-23 09:22:40 följande:
    Ja har det är fantastiskt.. Jag har aldrig varit besatt av test och liknande, har bara försökt ha koll på ÄL för att undvika graviditet men det gick ju uppenbarligen sådär.. 

Har laddat ner nån app nu för att ha lite koll och tänkte ta och beställa hem lite ÄLtester så jag har och är redo när kroppen kommer igång igen nu. Känner mig inte alls gravid längre och har testat negativt så tänker att det bara borde vara att köra igång?
    Ja, jag tänker också att det bara är att köra nu igen! Tycker att det är stor skillnad på kroppen från hur det kändes i början på veckan och hur det känns nu 😊
  • Mammaa44
    Anonym (Orolig) skrev 2025-01-23 18:32:43 följande:
    Ja, jag tänker också att det bara är att köra nu igen! Tycker att det är stor skillnad på kroppen från hur det kändes i början på veckan och hur det känns nu 😊
    Jag känner exakt lika.. nu vill jag sluta blöda och börja öva 🙂
Svar på tråden Gravid med mensblödning