• Anonym (A)

FULLMÅNEN, är det bara jag som känner såhär?!

Hej!
    Jag påverkas ofta riktigt mycket av fullmånen, har känt mig helt ?förstörd? idag. Det jag brukar känna är huvudvärk, tryck bakom ögonen, illamående, känna mig helt orkeslös, lättirriterad, orkar inte prata med någon och idag har jag till och med gråtit utan någon direkt anledning. Utöver det känner jag också mig ?off? och liksom yr/snurrig, är som att jag inte kan tänka klart. Jag brukar känna liknande nästan varje fullmåne, ibland mer, ibland mindre. Någon mer som känner igen sig? Vad kan man göra åt saken?

Varför blir det såhär? Någon som vet?

• Svar på tråden FULLMÅNEN, är det bara jag som känner såhär?!
  • Zoegazz

Kan känna igen mig men inte så tydligt. Också känt mig trött och off idag. Nästan lite gränslös. 

• Anonym (Hm)

Brukar sova sämre men märker inget annat.

• Anonym (A)

Då är väl jag en häxa eller något då haha!

• Anonym (A)

Har ett galet tryck i huvudet.

• Anonym (Isabelle)

Har också alltid känt av. En rolig grej är att jag alltid får min mens runt fullmåne. Ganska märkligt. Men har för mig havet och månen hänger ihop med mitt stjärntecken också. Om det nu har med saken att göra😅

• Anonym (Elsa)

Jag sover kass under fullmåne, känner en lätt värk i lederna och ibland ryggen. Ängslig och nedstämd. Ingen huvudvärk men mkt tankar som surrar. 

• Anonym (T)

Jag är man och jag blir kåtare runt fullmåne. 

• Anonym (JanA)

Ja usch och fy inatt hade jag så mycket ångest att jag inte kunde sova. 

• Anonym (Voff)

Vet inte vad de är, jag använder persienner och mörkläggningsgardiner, så jag får inte in något ljus från fullmånen och kan ändå inte sova. Jag bara vrider och vänder på mig hela tiden.

• Agda90

Jag avskyr fullmåne.... sover sjukt dåligt. När jag väl sover drömmer jag konstigt. Känner mig som en zombie när jag är vaken.

• Xenia

Å, en så vacker fullmåne jag såg igår kväll.

Idag är jag jättetrött och har lite ont i huvudet. Men det är nog bara en slump. Min mor påstod iofs alltid att hon kände av fullmånen.

• Anonym (Juni)

Min mormor berättade att hon alltid kände sig deppig när det var fullmåne och jag började inse att jag kände likadant. Jag får svårare att sova och känner mig allmänt nedstämd.

Svar på tråden FULLMÅNEN, är det bara jag som känner såhär?!