• Anonym (44år)

    Presentkort

    Hej 
    Jag köpte ett presentkort till min partner som födelsedagspresent att testa på Keramik. Det var i somras. Nu vill han boka och då vill jag köpa även ett till mig så kontaktar jag den person som äger och leder kursen via e mail i början av december 2024. Inget svar. Konstigt, svarade direkt när jag skulle köpa kortet. Jag väntade tills efter Nytt År och skickade ett till r mail... Inget svar. R
    Efter 2 dagar ringde jag och då svarade hon lite otydlig att hon ska läsa mitt e mail och svara. Nu har det gått ytterligare en vecka utan svar. Jag tycker att det här är jättedåligt handel och helt oproffsigt. Nu har jag ingen lust kasta mera pengar på henne utan vill helst skriva att det är dåligt av henne och kräva mina pengar tillbaka. Vad kan man göra? Känner mest att det är pinsamt p.g.a. min partner som verkligen ville prova det och kan inte utnyttja sitt present.

  • Svar på tråden Presentkort
  • Just Precis

    Ring dit, maila kanske en sista gång pga helger, annars maila och hota med Konsumentombudsmannen om hon inte kan leverera tjänsten. Vilket du kanske inte vill efter ett sånt hotmail, så be kanske istället om pengarna tillbaks ;)

Svar på tråden Presentkort