• Anonym (SS)

Sambo som avbryter dator/mobil när jag kommer gående

Varför?
    Sambo avbryter alltid dator / mobil när jag närmar mig tv-rummet. 
    Om jag är i köket eller sovrummet och går ut därifrån så avbryter han alltid dator eller mobilaktivitet. Och sätter på tv-spelsljud och spelar tvspel istället.
    Jag går inte in i tv-rummet och hänger alltså inte över dator eller mobil för att glo. 
    Om jag håller på med något och går in och ut ur sovrummet 17 gånger så avbryter han och sätter på tv-spelsljudet varenda gång.
    Detta upprepas varje gång jag lämnar ett rum i huset. Varje minut, varje timme, varje dag i åratal så åtföljs mina rörelser i huset av tv-spelsljud.
    Jag har beskrivit många gånger att det är påfrestande att veta att mina rörelser utlöser ljud. Men det blir ingen ändring. Det går inte att diskutera. Jag trivs inte och känner obehag när jag rör mig i huset eftersom detta pågått i åratal.
    Varenda gång jag rör mig i huset så utlöser det tvspelsljud. När det pågår varenda gång, varje timme, varje dag blir det outhärdligt.

Varför händer detta? 

• Svar på tråden Sambo som avbryter dator/mobil när jag kommer gående
  • Anonym (Naiv)

Du behöver verkligen fråga...? Han håller på med saker som du inte ska se.

• Anonym (En till tråd?)

Vad hände med din förra exakt likadana tråd som du skapade för några dagar sen? tog den inte skruv som du hade hoppats på så nu försöker du med en till?

• Tow2Mater

Låt honom spela TV-spel även när du är i rummet ska du se det blir bättre.

• Anonym (Naiv)
    Tow2Mater skrev 2025-01-12 22:58:09 följande:

Låt honom spela TV-spel även när du är i rummet ska du se det blir bättre.

Det är ju tvärtom....
  • Tow2Mater
    Anonym (Naiv) skrev 2025-01-12 23:17:25 följande:
    Det är ju tvärtom....
    Ah. Lite svårt att förstå. I förra tråden hette det 'Tystnad när jag är i rummet och när jag går ut kommer tvspelsljud.'
  • Anonym (Naiv)
    Tow2Mater skrev 2025-01-12 23:21:32 följande:
    Ah. Lite svårt att förstå. I förra tråden hette det 'Tystnad när jag är i rummet och när jag går ut kommer tvspelsljud.'
    Eller är det jag som har fattat fel....?
  • Anonym (A)
    Anonym (Naiv) skrev 2025-01-12 23:28:19 följande:
    Eller är det jag som har fattat fel....?
    Nej, det har du inte.
Svar på tråden Sambo som avbryter dator/mobil när jag kommer gående