• Anonym (Anonym)

Vad berättar du inte för din partner?

Finns det någon fantasi du behåller för dig själv och inte berättar för din partner med risk för att du aldrig får uppleva den?

Svara anonymt om det känns bättre.  

• Svar på tråden Vad berättar du inte för din partner?
  • Anonym (.)

Jag reser mycket med jobbet.
    Det säger jag sen inte till mina runtomkring.
    För den heter det bara "Jag jobbar, jag kommer hem när jag gör liksom" utan vidare förklaring. Undviker att koppla upp mig någonstans dit jag kommer osv.

Och detta gör jag väl bara mer för att sen inte vi kan tyvärr, aa där finns inte ekonomi eller tid att resa och min sambo vill annars att vi någon gång ska göra det men då vill jag istället bara vara med hen, hemma o ta det lugnt osv.

Så det här är väl något jag håller tätt inpå hos.. och för mig själv!"

• Anonym (Kåt kille)

Har en fantasi om att vilja ha sex med min frus systrar. De är så härligt fina och underbara. 

• Anonym (hurkieball)
    Anonym (Kåt kille) skrev 2025-01-21 23:47:27 följande:

Har en fantasi om att vilja ha sex med min frus systrar. De är så härligt fina och underbara. 

Har en dirty fantasi om min sambos styvmamma från Ukraina, 18 år yngre än svärfar .  Dallrande putröv och gungande höfter, fräcka ögon och eggande parfym ..... rrraawrr.. ;) :)    
  • Motherinlaw

Har sedan dag ett varit svag för svärmor, hon är alltid så trevlig mot mig, lägger en hand på axeln när hon går förbi osv. 

Har sett henne i linne och tights, damm vilken röv hon har. Fick frågan om vi skulle bada ihop för ett par år sedan men vet att jag inte skulle kunna hålla händerna i styr så jag tackade nej. Ångrar det lite grann för jag är övertygad om att hon är en kåt jäkel. 

• Anonym (Att det gör ont)

Jag håller för mig själv att analsex gör lite ont på mig. Han hade inte velat ha det om jag berättade det, han är väldigt sådär försiktig och..mån om mig. Vilket jag uppskattar givetvis. Men jag vill ha det ändå ibland trots att det gör lite ont, så jag håller det för mig själv.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Att det gör ont) skrev 2025-01-22 03:32:03 följande:

Jag håller för mig själv att analsex gör lite ont på mig. Han hade inte velat ha det om jag berättade det, han är väldigt sådär försiktig och..mån om mig. Vilket jag uppskattar givetvis. Men jag vill ha det ändå ibland trots att det gör lite ont, så jag håller det för mig själv.

Köp xylocain eller analglidmedel med lite smärtlindring i så kommer du njuta mer
  • Anonym (JJ)

När vi har sex så händer det att jag fantiserar om någon annan. Det är både dumt och elakt så jag kommer aldrig att berätta det.

• Anonym (pengar)

jag drömmer om att bli finansiellt dominerad. hon tar lån i mitt namn och lämnar mig skuldsatt utan att få något i gengäld.

• Anonym (..)

Att jag tycker han har för liten och böjd åt fel håll.
    Exet hade bara lite större utrustning men böjd på annat sätt och det är väll det enda jag saknar från det förhållandet. Men mest saknar jag den som visade sitta fast på ett as som visade sig ha flickvän och använde mig för att vara otrogen. Just då var det jävligt surt att ha en moralisk kompass och min kropp gjorde nästan myteri i sina försök att få mig att ändra mig, även om jag inte kunde sitta på tre dagar efter första gången, den var så stor att mina fingrar inte nådde runt...

• Mayjel
    Anonym (pengar) skrev 2025-01-22 18:47:04 följande:

jag drömmer om att bli finansiellt dominerad. hon tar lån i mitt namn och lämnar mig skuldsatt utan att få något i gengäld.

Det där är ju en väldigt förnedrande handling? Att bli lurad på pengar, varför vill du detta? Låg självbild?
Svar på tråden Vad berättar du inte för din partner?